کد خبر : 1385688 | 18 دی 1395 ساعت 18:11 | 73.6K بازدید | 0 دیدگاه

کربکندی: مخالف حضور دخترم در فوتبال بودم

دختر دروازه‌بان سابق تیم ملی گلر شد

سرمربی سابق ذوب آهن ادعا می کند مخالفت حضور دخترش در فوتبال است.

دختر دروازه‌بان سابق تیم ملی گلر شد

به گزارش "ورزش سه"، با رسول کربکندی مصاحبه ای در مورد حضور افروز کربکندی در فوتبال انجام دادیم که در ادامه آن را می خوانید:


چطور شد دختر شما فوتبال را به عنوان رشته ورزشی انتخاب کرد؟
خب افروز از بچگی دنبال من می آمد و تمرین های تیم را تماشا می کرد. از همان زمان به فوتبال علاقه مند شد.
 

به خاطر شما به پست دروازه بانی علاقه مند شد؟
او زمانی که در مدرسه بازی می کرد پستش مهاجم بود ولی زمانی که به تیم ملی  نوجوانان دعوت شد سرمربی اش گفت که جسارت  دروازه بانی را دارد. او در بازی های نوجوانان به تایلند رفت و رباط پاره کرد. بعد از آن 2 ، 3 سال فوتبال را رها کرد.

 

1171749

 

چطور شد که به ذوب آهن رفت؟
امسال تیم ذوب آهن تشکیل شد و ما در رودر بایستی قرار گرفتیم و قبول کردیم که به این تیم برود.
 

شما راضی بودید که به فوتبال برگردد؟
به هرحال امکانات تیم بانوان خیلی کم است ولی ما نمی توانستیم جلوی او را بگیریم.  او خودش علاقه داشت و من هم مانع نشدم ولی فوتبال ورزش خشنی است. او 2 سال فوتبال را رها کرده بود ولی امسال با توجه به اینکه دانشگاه می رود فعلا در ذوب آهن بازی می کند تا ببینیم آیا شرایط پایش اجازه می دهد ادامه بدهد یا نه.
 

الان دختر شما با وجود مصدومیت بازی می کند؟
بله. افروز در بازی روز گذشته تا دقیقه 25 در زمین بود و تا آن زمان بازی با نتیجه بدون گل در جریان بود اما زمانی که او تعویض شد ذوب آهن 4 گل دریافت کرد و بازی با نتیجه 4 بر 2 تمام شد.

 

1171750

 

قیمت قرارداد بازیکنان لیگ بانوان چقدر است؟

بازیکنان بانوان آخر قراردادشان از 2 میلیون است تا 8 میلیون تومان که تازه آن را هم نمی دهند. در فوتبال بانوان حتی به تیم های ملی هم بها نمی دهند. بازیکنان لباس هایشان به شکلی است که گرما اذیتشان می کند.
 

شما موافق حضور دخترتان در فوتبال هستید؟
نه موافق نیستم چون فوتبال ورزش خشنی است و  آسیب دیدگی در آن زیاد است. او خیلی علاقه دارد و چون پیشنهاد باشگاه ذوب آمد مجبور شدیم قبول کنیم. این ورزش فایده ای ندارد، نه امکاناتی و نه هیچ چیز. در اردوی تیم ملی بازیکنان شب ها در سالن می خوابند.

دیدگاه‌ها