کد خبر : 1385752 | 19 دی 1395 ساعت 08:02 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

عالمی: فقط پول عامل موفقیت نمی‌شود

مربی ملوان انزلی که تیمشان در رده دوم جدول لیگ دسته اول و یک امتیازی صدرنشین قرار دارد، معتقد است صرفا مسائل مالی عامل موفقیت یک تیم نخواهد شد.

عالمی: فقط پول عامل موفقیت نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ایمان عالمی درخصوص پیروزی ارزشمند ملوان برابر آلومینیوم اراک گفت: «بازی سختی داشتیم و از قبل نیز این موضوع را می‌دانستیم. طبیعی است وقتی گل زدیم برای حفظ آن یک مقدار بازی را در یک سوم میانی و دفاعی خودمان کنترل می‌کردیم و ضدحمله می‌زدیم. آنها هم یکی، دو موقعیت داشتند.»


او ادامه داد: «خدا را شکر بچه‌ها توانستند 12-10 دقیقه پس از اخراج حامد نورمحمدی بازی را کنترل کردند و با اداره بازی به سه امتیاز برسیم. ضمن اینکه ما دو مهره اساسی‌مان که شاهین ثاقبی و محمد آبشک بودند را به علت محرومیت در اختیار نداشتیم.»


مربی سابق استقلال تهران و تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که "چرا بازیکنان سرباز باکیفیت فقط به تبریز می‌روند و به ملوان نمی‌آیندگ، ابراز کرد: «جناب آقای سردار باران‌چشمه، دوستان و همکاران‌شان تصمیم گیرنده هستند و نظر خود بازیکنان نیز موثر است. تراکتورسازی در لیگ برتر حضور دارد و بازیکنانی که سرباز می‌شوند صلاح می‌دانند به تیم‌های لیگ برتری منتقل شوند ولی با این حال باز هم سهمیه‌های دیگری هستند که به تیم ما بیایند. مگر تراکتورسازی چند سرباز می‌تواند بگیرد؟ اگر هر سال دو، سه بازیکن سرباز به تراکتور بدهند و به همین ترتیب تقسیم‌بندی بین ملوان، فجر سپاسی، نیروی زمینی و ... صورت گیرد، بهتر است.»


عالمی با اشاره به شرایط لیگ دسته اول و موفقیت ملوان گفت: «کار سختی داریم و امتیاز همه تیم‌ها نزدیک به هم است ولی تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. چند مورد در تیم ما مثل هیأت مدیره مسلط و کاربلد، مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان خوب و از همه مهم‌تر هواداران که همیشه حامی تیم بودند عامل موفقیت تیم هستند. ابزار ملوان برای لیگ برتری شدن آماده است ولی کار دشواری خواهیم داشت اما امیدوار هستیم به لطف خدا و تلاش بچه‌ها به خواسته‌مان برسیم.»


او حضور محمد مایلی‌کهن را یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت ملوان انزلی عنوان کرد و افزود: «ایشان به عنوان مسؤول فنی نقش بسزایی دارند و تمام برنامه‌ریزی‌ها را به نحوی انجام می‌دهند تا تیم موفق شود. خدا را شکر نتایج به گونه‌ای رقم خورده که در جایگاه خوبی قرار بگیریم ولی امیدوار هستیم این روند با آقای مایلی‌کهن ادامه‌دار باشد و تا انتهای لیگ بتوانیم خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم.»


مربی ملوان انزلی درخصوص هزینه زیاد برخی تیم‌ها در لیگ دسته اول ابراز کرد: «بدون شک خرج کردن موثر خواهد بود ولی اینطور نیست که تاثیر 100 درصدی داشته باشد. در گذشته هم استیل‌آذین همین داستان را داشت ولی نتیجه نگرفت. نمونه بارز الان هم خونه به خونه، اکسین و بادران و تیم‌های صنعتی مثل مس کرمان، مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان هستند که مربیان و بازیکنان خوبی دارند اما همانطور که گفته شد این مسائل موفقیت را تضمین نخواهد کرد. همبستگی و وحدت و بازینکانی که با دوندگی، تاکتیک‌پذیری و ... همراه است نقش بسزایی در کسب نتایج خوب دارد.»

دیدگاه‌ها