کد خبر : 1385804 | 19 دی 1395 ساعت 11:47 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

خادم: باشگاه‌ها دیگر مشکل حق پخش ندارند

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق مصوبه برنامه ششم توسعه، از سال آینده بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات مسابقات ورزشی، متعلق به باشگاه‌ها خواهد بود.

خادم: باشگاه‌ها دیگر مشکل حق پخش ندارند

به گزارش "ورزش سه"، امیررضا خادم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ای که در برنامه ششم داشتیم، دعوای بحث دریافت حق پخش از سازمان صدا و سیما اعم از (رادیو و تلویزیون) با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی به شکل یک مصوبه قانونی درآمد و از سال آینده بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات رویدادهای ورزشی در اختیار وزارت ورزش  و جوانان و باشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

 

وی گفت‌: بر اساس این مصوبه و پس از تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان منعقد خواهد شد، از سال آینده هر درآمدی که از تبلیغات ورزشی کسب می‌شود سهم هر ارگان مشخص می‌شود که چه درصدی از آن به صدا و سیما و چه درصدی به وزارت ورزش و جوانان تعلق خواهد گرفت.

 

خادم در ادامه خاطرنشان کرد: با درآمدی که از تبلیغات ورزشی در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌گیرد، از سال آینده تحول جدی را در باشگاه‌ها شاهد خواهیم بود.

 

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش  و جوانان در پایان هم‌چنین از اجرایی شدن اختصاص 27 صدم درصد از مالیات ارزش افزوده برای توسه ورزش کشور خبر داد و ‌اضافه کرد: این درآمد با توجه به این که به نوعی ارزش افزوده است و از مردم گرفته می‌شود قطعی است و به‌زودی محقق می‌شود. قطعا با اجرایی شدن این مصوبه، تحول بزرگی در ورزش کشور رخ خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها