کد خبر : 1386123 | 20 دی 1395 ساعت 14:29 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

پس از جدایی یکباره بائرمن از تیم ملی بسکتبال؛

نامه شکایت ایران در راه FIBA

فدراسیون بسکتبال ایران پس از جدایی سرمربی آلمانی اش که خارج از بندهای قراداد بین طرفین بوده است نامه شکایت خود را به کنفدارسیون جهانی ارسال کرد.

نامه شکایت ایران در راه FIBA

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته خبری غیر قابل پیشبینی، بسکتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد. این خبر مربوط به پیوستن درک بائرمن، سرمربی سابق تیم ملی ایران به تیم بسکتبال ورتسبورگ آلمان بود. او تا پایان سال 2020 با ایران قرارداد داشت و عملا حق چنین کاری را نداشت اما ترجیح داد به لیگ کشورش بازگردد و دیگر با ایران ادامه ندهد. مهران شاهین طبع، دستیار ایرانی او فورا به عنوان جانشین بائرمن معرفی شد اما اینکه چطور توانست این قرارداد را امضا کند و ایران را ترک کند موضوعی است که فدراسیون ایران پیگیر آن است.


محمود مشحون، رییس فدراسیون بسکتبال ایران در مورد آخرین وضعیت سرمربی آلمانی می گوید: «بائرمن با ما قرارداد 4 ساله داشت و طبق توافق و قراردادی که ما با او منعقد کردیم تا زمانی که هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشته حق مذاکره و بستن قرارداد با تیم دیگری را نداشته؛ به همین دلیل ما هم از این موضوع به راحتی نمی گذریم و امروز شکواییه خود را از بائرمن به فدراسیون جهانی بسکتبال ارائه می کنیم. بائرمن مربی حرفه ای در بسکتبال دنیا است اما رفتار خوبی نداشت و فدراسیون بسکتبال هم به راحتی از این موضوع نمی‌گذرد.»

دیدگاه‌ها