کد خبر : 1386141 | 20 دی 1395 ساعت 15:39 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

با هماهنگی عزیزی در تمرینات حاضر نمی شوم

دقیقی: سیاه‌جامگان وعده‌هایش را عملی نکرد

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان باتوجه به عدم حضورش برسر تمرینات می‌گوید که باهماهنگی آقای عزیزی و کادرفنی بر سر تمرینات حاضر نشده است.

دقیقی: سیاه‌جامگان وعده‌هایش را عملی نکرد

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی درباره عدم حضورش در تمرینات سیاه‌جامگان و شرایط فعلی اش گفت: «مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان به دلیل آنکه می‌دانند نمی‌توانم به تیم دیگری بروم مبلغ قراردادم را پرداخت نکردند، آنها حتی در سه تاریخ مختلف به من قول واریز پول دادند که هیچ یک را عملی نکردند. بعد با من تماس گرفتند و گفتند در لیست خروجی قرار دارم، خروجی که علتش فنی نیست و تنها مشکل آنها عدم پرداخت مبلغ قرارداد من است.»

 


وی در ادامه افزود: «بعد از جدایی از ماشین‌سازی به سیاه‌جامگان پیوستم. متاسفانه در اینجا فقط 10درصد پرداختی داشتم آنها به جز آن هیچ یک از وعده‌هایشان را عملی نکردند حتی جایی برای اسکان خانواده‌ام مهیا نکردند.

 

در هتلی که مستقر بودم به دلیل عدم پرداختی‌هایشان و نارضایتی مسئولین هتل از باشگاه سیاه‌جامگان، گواهینامه‌ام را به صورت قرضی گرفتند تا اینکه امروز در نهایت خودم مبلغ بدهی‌ اسکانم را از جیب پرداخت کردم.»

 


او علت نبودش در تمرینات را اینطور عنوان کرد: «عدم حضورم در تمرینات با هماهنگی کادرفنی و آقای عزیزی صورت گرفته، از امروز تا پیش از دیدار با ذوب‌آهن در تمرینات طبق وعده‌ای که با باشگاه داشته‌ام حاضر می‌شوم. قبل از شروع نیم فصل دوم با بندی که در قراردادم وجود دارد می‌توانم از سیاه جامگان جدا شوم و به صورت یک طرفه قراردادم را فسخ کنم و بازیکن آزاد شوم، اما دیگر نمی‌توانم در تیم دیگری حضور داشته باشم و باید به خانه بروم اما عزت‌نفسم را حفظ می‌کنم و ترجیح می‌دهم یک نیم فصل در خانه باشم تا آنکه چنین رفتارهایی را در فوتبال شاهد باشم. البته این را هم بگویم اگر همه چیز منطقی پیش برود و اگر باشگاه سیاه‌جامگان تعهداتشان را عملی کند در ادامه لیگ در خدمتش خواهم بود و برایش به میدان می‌روم.»

 


مهاجم سیاه‌جامگان در پایان خاطرنشان کرد: «آقای عزیزی جزو بهترین‌های فوتبال ایران هستند و همیشه به حضور در کنارشان افتخار کرده‌ام. ایشان جزو مربیان بامرام لیگ‌برتر هستند، معتقدم جایگاه ایشان خیلی بالاتر از این‌جاست. با احترامی که برای آقای عزیزی قائلم با وجود حاشیه‌هایی که از ابتدا همراه این تیم بوده و این تیم را با چالش مواجه کرده دیگری نمی‌خواهم حاشیه‌ساز بعدی من باشم با آرزوی موفقیت کنار می‌کشم؛ اگرچه حقم را باید مسئولین باشگاه سیاه‌جامگان تمام و کمال پرداخت کنند اما همانطور که گفتم با عملی نشدن وعده‌‌شان تا روز پنجشنبه در تمرینات حضور پیدا می‌کنم و بعد از آن از جمع مشهدی‌ها جدا می‌شوم.»

دیدگاه‌ها