کد خبر : 1386271 | 21 دی 1395 ساعت 10:28 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

کشاورز:

لغو بازی‌های تدارکاتی به نفع تیم ملی نیست

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: امیدوارم به خواسته‌های ناظم الشریعه احترام بگذارند زیرا وی سرمربی تیم ملی است و دیدگاه‌های خاص خود را دارد.

لغو بازی‌های تدارکاتی به نفع تیم ملی نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمد کشاورز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر شرایطم مثل بازیکنان دیگر ایده‌ال نیست و نیاز به زمان دارم تا بتوانم به شرایط خوبم برگردم.

 

وی درباره بازی تیمش برابر دبیری تبریز گفت: دبیری از تیم‌های خوب لیگ است اما برای ما فرقی نمی‌کند زیرا حساسیتی روی هیچ بازی نداریم و به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم.

 

کشاورز در خصوص پاداش‌های تیم ملی گفت: تنها پاداشی که بعد از جام جهانی دریافت کردیم از وزارت ورزش بود.

 

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه به نظر من کمترین کاری که می‌توانستند برای بازیکنان تیم ملی انجام بدهند را نکردند، ادامه داد: بازیکنان توانستند با سومی جهان مردم را خوشحال کنند. البته ما برای پاداش، بازی نکردیم اما نسبت به تلاشی که بازیکنان داشتند باید به آن‌ها برسند. فوتسالی‌ها هیچ چیزی بیشتر از حق‌شان نمی‌خواهند.

 

کشاورز در خصوص لغو بازی‌های تدارکاتی تیم ملی نیز گفت: قطعا لغو بازی‌ها به نفع تیم ملی نیست. امیدوارم به خواسته‌های ناظم الشریعه احترام بگذارند زیرا وی سرمربی تیم ملی است و دیدگاه‌های خاص خود را دارد. باید تعامل خوبی با سرمربی تیم ملی داشته باشند و با فراهم کردن بهترین امکانات و شرایط کاری کنند که مقامی بهتر از سومی جهان کسب کنیم.

 

وی با بیان اینکه ممنون مردم هستیم، گفت: مردم نگاه‌شان به فوتسال ویژه‌تر شده است. هر سالنی می‌رویم سالن‌ها پر است و استقبال بسیار خوبی از بازی‌های لیگ برتر دارند، اما متاسفانه نگاه مسئولان هیچ تغییری نکرده است.

 

دیدگاه‌ها