کد خبر : 1387209 | 24 دی 1395 ساعت 20:20 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: امیدوارم با استونز برخورد خوبی شود

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در آستانه دیدار برابر اورتون در مورد شرایط بازیکنان تیمش صحبت کرد.

گواردیولا: امیدوارم با استونز برخورد خوبی شود

به گزارش "ورزش سه"، عصر روز یکشنبه و در ورزشگاه گودیسون پارک، شاگردان گواردیولا و رونالدو کومان در مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

 

بازگشت جان استونز به گودیسون پارک: "از نظر من او به اندازه کافی کیفیت خود را به نمایش گذاشته است. من علاقمندم زمانیکه یک بازیکن به ترکیب من سیتی ملحق می شود هواداران تیم سابق به او احترام بگذارند اما در نهایت این موضوع به من مربوط نیست. امیدوارم در گودیسون پارک برخورد خوبی با استونز شود. اورتون تاثیر زیادی روی پیشرفت این بازیکن داشت و او نیز تمام تلاش خود را برای انجام بهترین بازی ممکن برای سیتی خواهد کرد. هر بازیکنی در مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد، علاقمند است که نشان دهد از چه قابلیت هایی برخوردار است و نباید از این موضوع گله ای داشت".

 

 

1154034

 

 

امکان استفاده از گابریل ژسوس: "در این دیدار من قادر به استفاده از او نیستم و هنوز مشکلات قرارداد او حل نشده است. زمانیکه باشگاه پالمیراس و اتحادیه فوتبال جزیره به توافق برسند، امکان استفاده از گابریل وجود خواهد داشت".

 

بازگشت کمپانی به میادین: "کمپانی در تمرینات اخیر ما شرکت داشته و من امیدوارم بتوانم در نیم فصل دوم از او استفاده کنم. امکان انکار توانایی های کمپانی وجود ندارد زیرا او از لحاظ ذهنی بسیار قدرتمند است و می داند که دقیقا قادر به انجام چه کارهایی است".

دیدگاه‌ها