کد خبر : 1387331 | 25 دی 1395 ساعت 11:51 | 12.6K بازدید | 2 دیدگاه

ذوالفقاری: پرشورها چشم انتظار حضور در یادگار هستند

تراکتورسازی پیگیر لغو محرومیت هواداران

سرپرست تیم تراکتورسازی اعلام کرد باشگاه پیگیری های لازم را برای لغو محرومیت هواداران در بازی با صنعت نفت آبادان انجام می دهد.

تراکتورسازی پیگیر لغو محرومیت هواداران

به گزارش "ورزش‌سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هواداران تراکتورسازی را از حضور در یک بازی خانگی محروم کرده و بر اساس حکم این کمیته این محرومیت در بازی روز سه شنبه تراکتور مقابل نفت آبادان اعمال خواهد شد. این در حالی است که تراکتورسازان روز سه شنبه برای اولین بار در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به میدان می روند و به همین خاطر دوست ندارند بازی بدون حضور هواداران باشد. 


بر این اساس مسئولان باشگاه تراکتورسازی نامه نگاری های لازم را برای لغو محرومیت هواداران انجام دادند و پیگیر هستند تا این محرومیت اعمال نشود.


ایوب ذوالفقاری، سرپرست تراکتورسازی در این باره به "ورزش سه" می گوید: «ما پیگیر هستیم تا هواداران بتوانند روز سه شنبه به ورزشگاه یادگار بیایند. بالاخره بعد از ماه ها قرار است در یادگار بازی کنیم و هواداران نیز چشم انتظار حضور در این ورزشگاه بزرگ هستند. ما به حمایت هواداران خونگرم خود نیاز داریم و انشاءالله با کمک فدراسیون فوتبال محرومیت این عزیزان لغو خواهد شد.»

دیدگاه‌ها