کد خبر : 1387456 | 25 دی 1395 ساعت 17:08 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ به ممنوع الخروجی بازیکنان پرسپولیس

رییس هیات مدیره پرسپولیس در حاشیه برگزاری جلسه با دیگر اعضا در خصوص مسائل فنی، کادر فنی را مسوول پاسخگویی اعلام کرد.

پاسخ به ممنوع الخروجی بازیکنان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس با حضور اعضای آن برگزار شد و در پایان این جلسه جعفر کاشانی به سوالاتی در خصوص شرایط این باشگاه پاسخ داد: امروز درباره مسایل باشگاه در جلسه هیات مدیره صحبت کردیم. آرزوهایی داریم تا باشگاه مان به امکاناتی دست پیدا کند که ایده آل و در خور هواداران باشد.

کاشانی درباره مشکل مالیاتی باشگاه و شایعه ممنوع الخروجی برخی بازیکنان گفت: ما مشکل مالیاتی داریم اما اینکه 5 بازیکن ممنوع الخروج باشند نه. اگر هم باشد من اطلاعی ندارم. اینها سوتفاهماتی است که حل می شود و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی درباره عدم استفاده از بازیکنان کروات پرسپولیس در ترکیب علی رغم مصدومیت ربیع خواه بیان داشت: بدون کوچکترین چشمداشت کارمان را انجام می دهیم ما آرزوی باشگاه شدن داریم در مسایل فنی دخالت نمی کنم و بهتر است کادر فنی نظر بدهد. انتخاب بازیکنان در حالی شکل می گیرد که همه چیز در شأن باشگاه باشد.

کاشانی درباره صحبت های کی روش علیه برانکو گفت: هرکسی می تواند آزاد صحبت کند. اما هیچ روندی روی سیاست های باشگاه نخواهد داشت. کی روش مربی بزرگی است و تجربیات زیادی دارد. باید کمیته فنی در کنار مربیان خارجی وجود داشته باشد. کی روش با فرهنگ خودش صحبت می کند ولی وقتی درون کمیته فنی قرار بگیرد کارش را در آن کمیته پیگیری می کند. فدراسیون فوتبال تمام نقطه نظراتش این است که اولویت با تیم ملی باشد. به بچه های ملی پوش گفتم محکم باشید. به آنها  گفتم خیلی کارها می توانید انجام دهید. هیچ مربی ای نمی تواند بازیکن خوب را کنار بگذارد یا خط بزند. بچه های پرسپولیس امروز این شایستگی را دارند که هر 11 نفر آنها در تیم ملی باشند.

دیدگاه‌ها