کد خبر : 1387560 | 26 دی 1395 ساعت 09:18 | 18.5K بازدید | 2 دیدگاه

با حضور سروش، ساسان، نانگ، آرش و شاید بختیار

دوئل 2 با شرکت تهران، خوزستان و ساسان!

نبرد سرخابی های اهواز و تهرانی برابر همدیگر مهم ترین بازی های هفته هفدهم لیگ را شامل می شود؛ دوئل های جذاب این ٢ نبرد را مرور می کنیم.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم از روز سه شنبه شروع خواهد شد و در مهم ترین بازی ها استقلال در آزادی با تیم استقلال خوزستان و همچنین فولاد در ورزشگاه غدیر میزبان پرسپولیس خواهد بود، دوئل های جذاب و تماشایی این ٢ دیدار را مرور می کنیم.

 

سکانس اول:

سروش رفیعی - فولاد خوزستان

 

1069706


ستاره نورآبادی لیگ بعد از حرف و حدیث های بسیاری به پرسپولیس پیوست و در اولین بازی عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.
پیش و پس از آمدن سروش به پرسپولیس نامه ها و بیانیه های زیادی توسط فولادی ها صادر شد که سروش را وادار به پاسخ کرد، نعیم سعداوی و اژدری زاده مدام از جای خالی برای سروش در لیست خود حرف زدند. حال وقت رویارویی آنهاست، سروش برابر فولاد، سعداوی و هوادارانی که طعم قهرمانی را با هم چشیده اند.
مطمئنا سروش انگیزه های فراوانی برای نشان دادن خود در این بازی خواهد داشت.

 

سکانس دوم: 

ساسان انصاری - برانکو ایوانکوویچ

 

1165409


ساسان انصاری مهاجم فصل قبل فولاد در ابتدای فصل به جمع قرمزهای پایتخت پیوست و پس از ٤ هفته و در حالی که دید حضورش در پرسپولیس به صلاح نیست و برانکو اعتقادی به وی ندارد راه بازگشت را برگزید و فولادی شد. ساسان تا پایان نیم فصل ١٢ گل زد و اقای گل لیگ تا کنون است تا جدایی او باعث شود انتقادات زیادی به برانکو وارد شود.
ساسان مطمئنا در ابتدای این بازی به سمت برانکو خواهد رفت و برای این دیدار انگیزه های فراوانی دارد تا نشان دهد ستاره مهمی را این مرد کروات از دست داده است.

 

سکانس سوم:

آرش افشین- استقلال

 

1121193

 

آرش افشین در ابتدای فصل استقلالی شد اما هیچگاه توسط منصوریان فرصت حضور کافی در زمین را نیافت تا خیلی زود پس از پایان نیم فصل ساز جدایی بزند و به استقلال خوزستان بپیوندد.
افشین که در بازی اول برای آبی های خوزستانی عملکرد خوبی برجای گذاشت، برای این دیدار و تقابل با یاران سابق انگیزه های فراوانی خواهد داشت تا روزهای خوبش در فوتبال ایران را در ورزشگاهی شروع کند که با رنگ نیمکت آن بسیار آشناست.

 

 

سکانس چهارم:


آلویس نانگ - منصوریان

 

1080774

 

نانگ در ابتدای فصل قبل علی رغم صحبت هایی که با اسکوچیچ کرده بود راهی نفت تهران شد تا با منصوریان کار کند اما این همکاری زیاد طول نکشید و نیم فصل از تیم نفت جدا شد و به تراکتورسازی پیوست. او که مشکلاتی با منصوریان در زمان حضورش در نفت داشت و به نوع بازی دادنش انتقاد داشت می خواهد انتقام سختی از مربی سابقش بگیرد.نانگ در بازی اول برای استقلال خوزستان برای خود خوب موقعیت سازی کرد اما قدر آنها را ندانست.

 

 

سکانس پنجم:


وحید طالب لو - پرسپولیس

 

1029072


دروازه بان فولادی ها درون دروازه تاکنون ٧ کلین شیت کرده است، او که فصل قبل هر دو دربی پایتخت را از روی نیمکت مشاهده کرده بود حال باید برابر پرسپولیس و در جایی جز دربی قرار بگیرد؛ دروازه بانی که غالبا برابر تیم سرخ پوش تهرانی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است.

 


سکانس ششم:
محسن مسلمان - فولاد

 

1002483


محسن مسلمان یک نیم فصل و با تشخیص اسکوچیچ به فولاد آمد و اما هیچگاه نتوانست موفق باشد و عملکرد غیر قابل دفاعی در تیم قرمزپوش اهوازی به نام خود ثبت کرد و بی علاقگی به فولاد در ساق پاهای او موج می زد. او بعد از فولاد به تیم سرخ پوش پایتخت پیوست و به یکی از موثرترین بازیکنان تیم برانکو تبدیل شد، رقابت او با تیمی که نیم فصل میهمان ناخوانده اش بود جذاب است.

 

سکانس هفتم:

چاگو - برانکو ایوانکوویچ

 

1107200

 

ماتیاس چاگو سابقه قهرمانی با برانکو ایوانکویچ در سال ٢٠٠٦ همراه با دیناموزاگرب را دارد، تیمی که لوکا مودریچ اکنون از آن امروزه در رئال بازی می کند، تقابل جذاب شاگرد و استاد در کرواسی ، اینبار در ورزشگاه غدیر اهواز جالب خواهد بود.

 


سکانس هشتم:
شیخ ویسی - منصوریان

 

1077526

 

شیخ ویسی فصل قبل همراه با منصوریان در نفت تهران بود و در مواقعی از فصل که بیرانوند به مشکل برخورده بود به عنوان گلر اصلی برای منصوریان به میدان رفت و البته عملکرد خوبی نیز داشت. حال باید برای بار اول در لیگ شانزدهم جلوی منصوریان گلری کند.

 

 

غایب بزرگ: رحیم زهیوی


رحیم زهیوی ستاره نیم فصل اول استقلالی های خوزستان در جلسه با منصوریان و استقلالی ها به نتیجه رسید و حتی رقم قرارداد هم مشخص کرد اما در نهایت و با پیشنهاد الشحانیه راهی لیگ قطر شد. زهیوی در صورتی که در هرکدام از تیم های استقلال یا استقلال خوزستان بازی می کرد؛ می توانست دوئل جذابی با رقیب داشته باشد.

 


پایان باز فیلم:


دوئل ها می توانند تا اینجا به پایان برسند و البته می تواند یک دوئل هیجان انگیز دیگر داشته باشد، اگر بختیار رحمانی از استقلال جدا شود و به فولاد بیاید می تواند برابر پرسپولیس شاید از ابتدا به میدان برود، فرصتی که منصوریان در دربی پایتخت از بختیار گرفت. شاید او با منصوریان بماند و برابر دیگر تیم اهوازی به میدان برود که البته بعید است.
حال شما در باره پایان این فیلم چه فکر می کنید، با بختیار یا بی او؟

دیدگاه‌ها