کد خبر : 1387682 | 26 دی 1395 ساعت 16:23 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

هرچقدر تلاش کردم شرایط مهیا نشد؛

عبدی: نیمکت‌نشینی در پیکان دردآور بود!

بهادر عبدی می گوید که از دلیل قرار نگرفتن خود در ترکیب پیکان چیزی نمی داند و البته این موضوع دیگر اهمیتی برایش ندارد.

عبدی: نیمکت‌نشینی در پیکان دردآور بود!

بهادر عبدی پس از پیوستن به صنعت نفت آبادان در گفتگو با "ورزش سه" ، از شرایط خود در این تیم و همینطور دلیل جدایی اش از پیکان و نیم فصل ناموفقی که سپری کرده است، گفت.


در پیکان شرایط آنطور که می خواستم نشد
متاسفانه شرایط در پیکان آن طور که می خواستم نشد. البته من با امید زیادی به تیم اضافه شده بودم و چون تجربه کار با آقای جلالی را در سال های گذشته داشتم می دانستم که به بازی من اعتقاد دارد. از هفته اول و دوم به بعد نمی دانم چه اتفاقی افتاد که شرایط برای بازی کردن من فراهم نشد و بعد هم آن اتفاق تلخ افتاد و باعث شد یک ماهی از فوتبال دور باشم.


هر چقدر تلاش کردم شرایط مهیا نشد
بعد از از دست دادن پدر و مادرم هم وقتی به تمرینات برگشتم هرچقدر تلاش کردم، شرایط مهیا نشد. بچه های تیم می توانند در این مورد شهادت بدهند که تمام تلاشم را کردم ولی حالا خدا را شکر پیش یکی از فنی ترین مربیان لیگ برتر هستم.


نمی دانم چرا در ترکیب قرار نمی گرفتم
هنوز هم  نمی دانم چه اتفاقی افتاد که در ترکیب قرار نمی گرفتم و البته دیگر برایم مهم نیست. همیشه در تیم هایی که بازی کرده ام به عنوان بازیکن مهمی مطرح بوده ام. در مواقعی حتی در لیست 18 نفره هم قرار نمی گرفتم و این موضوع برای من خیلی دردآور بود. سال ها در تیم هایی بازی کرده ام که 6،7 بازیکن ملی پوش داشته اند و من هم بازی می کردم. به هر حال الان دیگر برایم مهم نیست و خوشحالم به تیم پرطرفداری مثل صنعت نفت اضافه شده ام.


صنعت نفت تمام زندگی مردم است
قبلا یک سال در بوشهر بوده ام و یک سال خاطره انگیز را سپری کردم. می دانم که مردم خونگرمی دارد و همینطور می دانم که آن ها انتظارات بالایی از تیم خود دارند. این تیم تمام زندگی آن ها است. مطمئنم می توانم جواب اعتماد آن ها را بدهم و تمام تلاشم را شبانه روز به کار خواهم گرفت.


کار سختی در تبریز داریم
در هفته پیش رو بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم و با توجه به هواداران پرشوری که تراکتور دارد، کار سختی برابر آن ها خواهیم داشت و از مردم آبادان می خواهم که برای ما دعا کنند.


از نظر فنی و بدنی آماده هستم
از نظر بدنی و فنی شرایط خوبی دارم. مهم ترین موضوع، اعتماد سرمربی است که در این چند روز به خوبی آن را حس کرده ام.

دیدگاه‌ها