کد خبر : 1388278 | 28 دی 1395 ساعت 19:07 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

نقد داوری استقلال مقابل اس خوزستان؛

مظفری‌زاده: حیدری فقط یک اشتباه کرد

سعید مظفری، کارشناس داوری فوتبال معتقد است که تنها اشتباه تیم داوری در دیدار استقلال تهران و خوزستان گل سالمی بوده است که به اشتباه آفساید اعلام شده است.

مظفری‌زاده: حیدری فقط یک اشتباه کرد

سعید مظفری زاده پس از پایان دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان در گفتگو با "ورزش سه" به تحلیل عملکرد تیم داوری این مسابقه پرداخت.

 


حیدری آماده و باانگیزه بود
پیام حیدری، داور با آتیه فوتبال کشور که دو کمک داور جوان او را همراهی می کردند بسیار آماده و با انگیزه نشان داد.

 


عدم تمرکز باعث اشتباه در اعلام آفساید شد
در دقیقه 21 کمک داور اول مسابقه در تشخیص خطای آفساید دچار اشتباه شد و گل سالم استقلال خوزستان را مردود اعلام نمود. عدم تمرکز در این صحنه باعث شد تا جواد مداح که در زمره کمک داوران خوب کشور است، در این صحنه دچار این اشتباه بزرگ گردد.

 


کارت های داور به درستی از جیب او خارج شد
در دقیقه 48 پادوانی در حالی که شانس خود را برای بازی با توپ از دست داده بود و روی حریف مرتکب خطا شد که داور به درستی او را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین حیدری در دقیقه 57 به درستی بازیکن استقلال خوزستان را با کارت زرد جریمه نمود.

 


حیدری نشان داد آمادگی جسمی بالایی دارد
دقیقه 66 پیام حیدری در حالی که استقلال خوزستان در حالت ضد حمله قرار گرفته بود، به خوبی خود را به نزدکی محوطه جریمه استقلال رساند و خطای مدافع استقلال را روی مهاجم حریف به درستی تشخیص داد و با کارت زرد جریمه کرد. این صحنه نشان داد که حیدری از آمادگی بسیار خوب جسمانی برخوردار است. دقیقه 78 بار دیگر حیدری دست به جیب شد و مدافع استقلال خوزستان را که حمله موثر تیم استقلال تهران را قطع کرده بود، با کارت زرد جریمه نمود.

 


حیدری فقط یک اشتباه داشت
پیام حیدری به درستی در دقایق پایانی در دو صحنه محمد طیبی، کاپیتان استقلال خوزستان را به خاطر بی احتیاطی در خطا با کارت زرد جریمه نمود، که در نهایت منجر به اخراج این بازیکن شد. جواد مداح در دقیقه 92 به درستی گل استقلال را آفساید اعلام کرد تا تنها اشتباه او در این دیدار همان گل سالمی باشد که در نیمه اول به اشتباه مردود کرده بود.

دیدگاه‌ها