کد خبر : 1388520 | 29 دی 1395 ساعت 16:03 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

رجبی و لطیفی به فکر خودشان باشند

چینی: من قهر نکرده‌ام

مربی استقلال شایعه قهرش را تکذیب می کند.

چینی: من قهر نکرده‌ام 

به گزارش "ورزش سه"، علی چینی امروز تمرین استقلال را زودتر ترک کرد و این شائبه به وجود آمده که قهر کرده است. او با تکذیب این خبر به ورزش سه می گوید: به هیچ عنوان من قهر نکرده ام در تمام تمرین های قبلی هم من بعد از اینکه با تیم اصلی تمرین می کردم همراه آنها به سونا و استخر می رفتم و نمی دانم این شائبه هااز کجا ایجاد شده است.


او در مورد انتقاد تند رضا رجبی در برنامه تلویزیونی از استقلال هم گفت: واقعا من از صداوسیما گله دارم و نباید افرادی که هیچ رزومه ای ندارند در رسانه ملی تریبون داشته باشند. آقای رجبی ما به خوبی می دانیم که شما مهره سوخته چه کسی هستید و بهتر است این حاشیه ها را درست نکنید. 


مربی استقلال ادامه داد: صداوسیما کسی را دعوت می کند که در مورد عملکرد علیرضا منصوریان صحبت کند که هیچ کارنامه ای ندارد. همه می دانند که علیرضا منصوریان در تیم امید و نفت‌تهران مربی موفقی بوده است و نباید به این منتقد تریبون بدهند. 


چینی همچنین درباره انتقاد علی لطیفی از استقلال هم می گوید: لطیفی هم هیچ کارنامه ای ندارد و به نظر من او باید به کارهای خودش برسد و در مورد استقلال صحبت نکند چراکه ما می‌دانیم که داریم چکار می کنیم و قبول داریم که ایرادهایی داریم و باید آن را برطرف کنیم. 


مربی استقلال در پایان گفت: من از علی لطیفی و رضا رجبی می خواهم که به جای حرف زدن درباره تیم ما گذشته شان را فراموش کنند و تلاش کنند که آینده خوبی برای خودشان رقم بزنند. متاسفانه دوستانی از ما انتقاد می کنند که تیم هایشان در لیگ یک تا حالا جزو 6 تیم اول جدول هم نبوده است و بهتر است به کار خودشان برسند. تیم ما جوان است و ما تلاش می کنیم که نقاط ضعف خود را برطرف کنیم که هم در لیگ و هم آسیا نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها