کد خبر : 1388696 | 30 دی 1395 ساعت 10:21 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

چینی: فساد در فوتبال یعنی کارت به کارت

مربی تیم فوتبال استقلال می گوید که صحبت های او با داور تنها درباره یک صحنه در جریان بازی بوده که این موضوع در فیلم نیز مشخص است.

چینی: فساد در فوتبال یعنی کارت به کارت

چینی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره موضوع حضور در کنار رختکن داوران پس از بازی با نفت، گفت: بازی که درباره آن صحبت شده، بازی با نفت در جام حذفی بود. پس از پایان بازی مسیر ورود ما به رختکن در ورزشگاه همان مسیری است که داوران نیز باید برای رفتن به رختکن طی کنند. خوشبختانه در فیلم، صدا و تصویر کامل مشخص است. من به داور مسابقه گفتم مگر بعد از زدن سوت، زدن ضربه به توپ کارت زرد ندارد؟ که داور مسابقه نیز گفت که بستگی دارد برای اتلاف وقت بوده یا خیر. من نیز در جواب به او گفتم باید بازیکن نفت در این صحنه کارت زرد می گرفت که داور پاسخ داد در این صورت کاوه رضایی شما نیز باید کارت زرد می گرفت.


وی ادامه داد: تنها جملاتی که میان ما مطرح شد همین است که صدا و فیلم آن کامل مشخص است و خوشبختانه کسی که آقایان دنبال من فرستادند تا فیلم من را بگیرد، کارش را به درستی انجام داده و مطرح کردن این مساله به عنوان نشانه ای از فساد در فوتبال بسیار عجیب است.


چینی صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: عملکرد گروه فنی ما طی سال های اخیر کاملا مشخص است. از گروه فنی ما تا به حال هیچ کس به خاطر مسائل غیر فوتبالی در نفت و استقلال محروم نشده است. ما امتحان خود را پس داده ایم. به عقیده من فساد در فوتبال صحبت کردن با داور در حالیکه صدای این مکالمه کاملا واضح است، نیست. فساد در فوتبال یعنی زد و بند و کارت به کارت کردن با داور. فساد در فوتبال یعنی محروم شدن یک مربی و برخی افراد دیگر به دلیل تبانی با داور. فساد در فوتبال یعنی تهدید به بیرون کشیدن بازیکنان از زمین به خاطر تصمیم داور در جریان بازی. فساد در فوتبال یعنی توهین به مربی و تماشاگران تیم حریف. فساد در فوتبال یعنی توهین و بی احترامی به همه ارکان فوتبال از جمله داور، کمیته داوران، کمیته انضباطی، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و حتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران. این موارد مصداق فساد و نا هنجاری در فوتبال است نه صحبت با داور در مورد کارت زرد که امیدواریم هر چه زودتر با کسانی که با چنین رفتارهایی عامل فساد در فوتبال هستند، رفتار شوند.

دیدگاه‌ها