کد خبر : 1389035 | 01 بهمن 1395 ساعت 17:42 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقی عالی در روزهای اخبار تلخ؛

لباس‌قهرمانان آتش‌نشانی برتن‌المپیکی‌ها(عکس)

جابر صادق زاده ، قاسم رضایی و حسن یزدانی برترین کشتی گیران ایران در پایان مراسم جام تختی با پوشیدن لباس آتش نشانی و در دست گرفتن کلاه این قهرمانان برای دریافت مدال های خود به روی سکو رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، جام جهان پهوان تختی دقایقی قبل به پایان رسید و ایران در کشتی آزاد موفق شد عنوان قهرمانی جهان را به خودش اختصاص دهد. اما اتفاق جالب وقتی افتاد که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سالن حاضر شد و قصد داشت جوایز بهترین های کشتی ایران در سال 95 را اهداد کند.

قبل از برگزاری مسابقات دیدار فینال کشتی پهلوانی، مراسم تقدیر از کشتی گیران برتر سال فنی 95-94 به طور رسمی آغاز شد و در این مراسم از قاسم رضایی بعنوان برترین فرنگی کار سال، حسن یزدانی بعنوان برترین آزادکار سال، جابر صادق زاده بعنوان برترین کشتی گیر سنتی سال و احمد میرزاپور بعنوان برترین کشتی گیر پهلوانی سال قرار به تقدیر شد.

این 3 کشتی گیر در حالی لباس آتش نشانی بر تن داشتند که کلاه مخصوص مهار آتش هم در دست داشتند و با سر و شکلی کاملا نمادین در مراسم حاضر شدند تا بالاخره تصاویر تلوزیونی و سایت های خبری بعد از 40 ساعت پخش اتفاقات دلخراش و نگران کننده بالاخره صحنه ای امیدبخش را برای انتشار داشته باشند.

حادثه ناگوار ساختمان پلاسکو در دو روز اخیر اثرات منفی را با خود به همراه داشته است و ایران را تحت تاثیر حرکت شجاعانه آتش نشانان قرار داده. بهترین های کشتی ایران که همین 6 ماه پیش توانستند در ساعات شبانه شادی را به خانه های ایرانی ها بیاورند حالا یک بار دیگر قدمی امیدبخش برداشتند تا همدلی خود را با تلاشگران حادثه پلاسکو اعلام کنند.

 

1174630

دیدگاه‌ها