کد خبر : 1389162 | 02 بهمن 1395 ساعت 11:27 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

حاتمی: تیم ملی برای بهترین‌هاست

سرمربی تیم‌ ‌ملی بسکتبال ایران با اشاره به آغاز تمرین‌های آسمان‌خراش‌ها، از انتخاب 12 نفر نهایی‌اش برای غرب‌ آسیا صحبت کرد.

حاتمی: تیم ملی برای بهترین‌هاست

به‌ گزارش "ورزش سه" و به نقل از ‌ایسنا، مهران حاتمی در آغار اردوی تیم‌ ‌ملی بسکتبال ایران، اظهار کرد: نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌ ‌ملی تمرین‌های‌شان را آغاز خواهند کرد. ما یک هفته تمرین داریم و سپس راهی اردن می‌شویم تا در مسابقات شرکت کنیم. زمان زیادی در اختیار تیم نیست اما با توجه به  برنامه‌ریزی فدراسیون و غیرت و تلاشی که از بازیکنان سراغ دارم امیدوارم که از این مسابقات سربلند بیرون بیاییم.

 

سرمربی تیم‌ ‌ملی بسکتبال ایران با بیان این مطلب که 12 نفر برتر را به اردن می‌برد، گفت‌: تیم‌ ‌ملی برای من و هیچ یک از این بازیکنان حاضر در اردو نیست. تیم‌ ‌ملی برای بهترین‌ها و شایسته‌ترین‌هاست و هرکس که توانایی داشته باشد و جزو این بهترین‌ها قرار بگیرد وارد 12 نفر نهایی خواهد شد و در مسابقات شرکت می‌کند.

 

او در پاسخ به این سوال که هیچ بازی تدارکاتی قبل از غرب‌ آسیا برگزار نخواهد شد؟ گفت‌: فرصتی برای این اتفاق وجود ندارد و در این مدت باید تمرین کنیم تا تیم هماهنگی لازم را بدست بیاورد و در مسابقات به میدان برود. به‌ هر حال  باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا در همین زمان محدود بتوانیم در بهترین شرایط قرار بگیریم.

 

حاتمی هم‌چنین گفت‌: تلاش کردیم تا بازیکنانی جوان را در اردو داشته باشیم و به آن‌ها فرصت بدهیم که خودشان را نشان دهند. در نظر هم داریم از این بازیکنان جوان در رقابت‌های غرب ‌آسیا استفاده کنیم تا تجربه رقابت بین‌المللی را به دست بیاورند و برابر حریفانی قدرتر از خودشان به میدان بروند.

 

دیدگاه‌ها