کد خبر : 1389331 | 02 بهمن 1395 ساعت 20:15 | 70.2K بازدید | 0 دیدگاه

تجربه تکرار نشدنی مزدک روی آنتن

مشکلات پیش آمده در جریان پخش بازی رئال مادرید و منچستریونایتد باعث شد تا میرزایی 120 دقیقه فوتبال گزارش کند.

تجربه تکرار نشدنی مزدک روی آنتن

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقاتی که به دلیل عدم پخش بازی رئال مادرید و مالاگا رخ داد باعث شد تا مزدک میرزایی گزارشگر این بازی روز طولانی را تجربه کند. میرزایی که وظیفه گزارش بازی رئال مادرید و مالاگا را بر عهده داشت، به دلیل عدم فراهم شدن شرایط پخش این بازی بازی منچستریونایتد و استوک را گزارش کرد.


در اواخر نیمه اول بازی لیگ برتر انگلستان بود که شرایط پخش بازی رئال مادرید فراهم شد اما با تصمیم مسئولین پخش، شبکه ورزش همچنان بازی لیگ انگلستان را پخش کرد. با پایان نیمه اول اما پخش مسابقه فوتبال از این شبکه متوقف نشد تا میرزایی فرصتی برای استراحت پیدا نکند و در مدت 15 دقیقه استراحت بین دو نیمه بازی رئال مادرید و مالاگا را گزارش کند.


با شروع نیمه دوم منچستر یونایتد و استوک مجددا گزارش این بازی در دستور کار قرار گرفت و البته اعلام شد که 15 دقیقه پایانی این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد تا مزدک میرزایی در روزی طولانی 120 دقیقه فوتبال را بی استراحت گزارش کند.


پایان بازی رئال مادرید و مالاگا البته پایان شب فوتبالی شبکه ورزش نیست و بازی منچستر سیتی و تاتنهام از ساعت 21 روز فوتبالی این شبکه را تکمیل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها