کد خبر : 1389529 | 03 بهمن 1395 ساعت 16:39 | 180.2K بازدید | 0 دیدگاه

سومین برد متوالی خارج از خانه شاگردان قلعه نویی

پیکان صفر ـ تراکتور 1؛ بمباران با اف 14

تراکتورسازان پس از 90 دقیقه هیجان انگیز توانستند 3 امتیاز حیاتی را از ورزشگاه شهرقدس به حساب خود واریز کنند تا فاصله خود با صدر را کمتر شده ببینند.

پیکان صفر ـ تراکتور 1؛ بمباران با اف 14

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان امیر قلعه نویی در دیداری سخت و پرموقعیت با گل محمد ابراهیمی در دقیقه 76 برد شیرینی را در خارج از خانه به دست آوردند تا دوباره به کورس قهرمانی بازگردند.


پیکان - تراکتورسازی ساعت 15:45 ورزشگاه شهدای شهر قدس؛ تماشاگر 
داور: بیژن حیدری – بابک داوری – رحیم حاجیلو – روح اله شریفی – ناظر: سعید بخشی زاده.

اخطار:  محمد نوری(27) و فرزاد حاتمی (45) از تراکتورسازی و امیرحسین صادقی (63) و آرمان قاسمی (77) و فیلیپه برنارد (90) از پیکان

 

 


ترکیب پیکان:  


رحمان احمدی، یزدانی، صادقی، حمودی، قاسمی، رحمانی، بارانی، نعمتی، کریمی(68 فیلیپه برنارد)، آقاخان (55 گادوین منشا) و مغانلو (75 مهدی شیری)
سرمربی: مجید جلالی

 

 

ترکیب تراکتورسازی:

 

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، مهدی کیانی، محسن بنگر، امید عالیشاه( 89 مهدی شریفی)، محمد ابراهیمی، جاسم کرار(82 احمد نوراللهی)، محمد نوری، هاشم بیگ زاده و فرزاد حاتمی.
سرمربی: امیر قلعه نویی

 

 

شرح گل:

 

 
1_0(تراکتور): در دقیقه 73 توپ سرگردان پشت محوطه جریمه به محمد ابراهیمی رسید و این بازیکن آماده موفق شد به زیبایی دروازه رحمان احمدی را باز کند.

 

 

شرح بازی: 

 


تراکتورسازی یکی از دشوارترین مسابقات این فصل را به سود خود تمام کرد تا همچنان موی دماغ تیم فوتبال پرسپولیس باشد. آنها این برد را بیش از همه مدیون محمد ابراهیمی هستند که با انرژی و خالصانه 90 دقیقه برای تیمش جنگید و این سه امتیاز طلایی را به حساب تراکتور ریخت. پیکان که در این بازی با استراتژی دفاع و ضدحمله های سریع به میدان آمده بود، در شرایطی گل برتری را از حریف دریافت کرد که بازی بهتری ارائه می داد اما آنها با وجود شکل موثر بازی در موقعیت سازی مقابل دروازه تراکتور قوی نبودند و مجید جلالی هم که ستاره تیم خود را نیمکت نشین کرده بود، در دقیقه 5+90 به این اشتباه پی برد زمانی که حملات دامنه دار و فشار شدید پیکان به نتیجه نرسید تا این تیم با وجود شایستگی اولین شکست خانگی در شهرقدس را پذیرا شود و احتمالا در این هفته به رده ششم سقوط کند. آنها ممکن است حتی بیش از این هم پایین بیایند اگر نفت در بازی فردا پدیده را در مشهد با دو گل شکست بدهد. تراکتور هم که با این 3 امتیاز 37 امتیازی شد به امید درخشش گسترش در تهران و توقف پرسپولیس است تا بتواند در هفته های بعد یقه صدرنشین را بگیرد.

 

 

 


 

 

دقایق حساس:

 

 

دقیقه10: ضربه شهریار مقانلو از داخل محوطه جریمه در اختیار اخباری قرار گرفت.

دقیقه 15: ضربه سر سیاوش یزدانی به آرامی در اختیار اخباری قرار گرفت.

دقیقه 17: ضربه ایستگاهی جاسم کرار به صورت دو ضرب توسط احمدی گلر پیکان مهار شد.

دقیقه 21: حرکت انفرادی زیبای محمد ابراهیمی، امید عالیشاه را در موقعیتی تک به تک با احمدی قرار داد ولی ضربه این بازیکن توسط احمدی دفع شد.

دقیقه 30: خالد شفیعی روی تعلل خط دفاعی پیکان در موقعیت فوق العاده گلزنی قرار گرفت و در کمال تعجب توپ را با فاصله به بیرون فرستاد.

دقیقه 38: ضربه ایستگاهی زیبای کرار با واکنش احمدی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 43: بیژن حیدری داور مسابقه به کنار خط آمد و تذکر جدی به مربی تیم تراکتورسازی به جهت اعتراض های او به تصمیمات داوری داد.

دقیقه 45: ارسال زیبای مرتضی آقاخان با بی دقتی محض شهریار مقانلو از دست رفت.

دقیقه 49: شوت فرزاد حاتمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 54: پاس زیبای کرار ، محمد نوری را در موقعیت خوبی قرار داد ولی ضربه این بازیکن آرام بود و در دستان احمدی جای گرفت.

دقیقه 56: بازیکنان تراکتور روی یک ضربه اوت حمله سریعی را آغاز کردند و امید عالیشاه در موقعیتی تک به تک قرار گرفت ولی ضربه این بازیکن توسط رحمان احمدی دفع شد.

دقیقه 62: فرار منشا به پشت خط دفاعی تراکتور و جا گذاشتن بنگر موقعیت خوبی را نصیب این بازیکن کرد ولی ضربه دقت کافی نداشت.

دقیقه 64: کرنر ارسالی توسط حمودی با ضربه سر منشا همراه شد ولی اخباری مانع گل شدن توپ شد.

دقیقه 65: بلافاصله تیم پیکان روی یک ارسال و حرکت زیبای نعمتی در آستانه رسیدن به گل قرار داشت ولی باز هم اخباری مانع از گل شدن توپ شد.

دقیقه 83: ضربه ایستگاهی محمد نوری با واکنش خوب رحمان احمدی به کرنر رفت.

دقیقه 89: ضربه ایستگاهی گادوین منشا با واکنش اخباری به کرنر فرستاده شد.

 

 

 

 

بهترین بازیکن:

 

امید عالیشاه و محمد ابراهیمی دو وینگر تراکتورسازی با نفوذهای مکرر به محوطه جریمه پیکان در نهایت زهر خود را به حریف ریختند و 3 امتیاز خارج از خانه را نصیب تراکتورسازی کردند. در پیکان هم گادوین منشا دیر به میدان آمد والا می توانست با درخشش بیشتر حتی نتیجه بازی را تغییر دهد.

 

 

اتفاق ویژه:

 

در شرایطی که پیکان تا به حال در شهرقدس مغلوب تیمی نشده بود محمد ابراهیمی با یک شوت برق آسا از فاصله 20 متری 3 امتیاز بازی را نصیب تراکتوری کرد که در بازی های خارج از خانه استثنایی نتیجه می گیرد و در همین 4 هفته 9 امتیاز  و 3 کلین شیت در بازی های خارج از خانه اندوخته و با این بردها حضور خود در جمع مدعیان را ادامه داده است.

 

 

حواشی:

 

 

*در ابتدای این دیدار یک دقیقه سکوت به دلیل از دست رفتن تعدادی از آتش نشانان در فاجعه پلاسکو حاکم شد.

* حدود 3000 هزار هوادار از نزدیک شاهد این دیدار هستند و هر لحظه بر این تعداد افزوده می شود.

* هواداران پر شور تراکتورهای با حرارت و انرژی زیادی تیم خود را تشویق می کنند.

* در اتفاقی عجیب دو بازیکن تراکتورسازی یعنی جاسم کرار و محمد ابراهیمی چند ثانیه پس از سوت داور مسابقه در نیمه دوم به زمین آمدند .

* رحمان احمدی گلر تیم پیکان روی یک ضربه کرنر با بازیکنان تراکتور برخورد کرد و دچار مصدومیت شد.

دیدگاه‌ها