کد خبر : 1389628 | 03 بهمن 1395 ساعت 19:08 | 78.6K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: به ترکیب ثابت اعتقاد ندارم

نمی‌خواستم با رحمتی چکشی برخورد کنم

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال در گفت و گو با خبرنگاران درباره فلسفه تغییرات مکررش در ترکیب استقلال صحبت کرد.

نمی‌خواستم با رحمتی چکشی برخورد کنم

به گزارش "ورزش سه" ، منصوریان با اعلام رضایت از برد تیمش مقابل نفت آبادان و تسلیت به خانواده های آتش نشان های شهید ، حرفهایش را چنین آغاز کرد:

 


محکمتر پیش می رویم 
از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. خوشحالم که در این بازی این فرصت به وجود آمد که از جوانانی مثل عظیم گوگ استفاده کنیم. بازی امروز را پلی به سمت افقی روشن می‌دانستم. نتیجه این بازی خیلی برای ما مهم بود تا بتوانیم جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی را بهبود ببخشیم. ان‌شاءالله مسیرمان را بهتر و محکم‌تر طی می‌کنیم و با دو بازیکن باتجربه‌ای که به تیم‌مان اضافه می‌شود، شرایط تیم‌مان را بهبود می‌بخشیم.

 


می دانستیم چه می خواهیم 
خوب بازی کردیم. با وجود ترکیب جوان حتی در نیمه اول سردرگرم نبودیم و می دانستیم از بازی چه می خواهیم. بی توجه به مشکلات، در مسیر خودمان حرکت می کردیم.

 


آندو و چپاروف اضافه می شوند 
ان شاء الله بعد از این مسابقه با همه نفرات تمرین می کنیم. یک یا دو بازیکن دیگر به ما اضافه می شوند تا ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه داشته باشیم. 

 


به ترکیب ثابت اعتقاد ندارم 
در فوتبال ایران اگر قرار باشد با ترکیب 11 نفره بازی کنیم ضرر می کنیم. فوتبال ایران لیگ فرسایشی دارد و بعضی وقتها باید با فاصله 5 روز بازی کنیم. 5 روز پیش بازی سنگینی داشتیم در ورزشگاه بدون هوادار. اعتقاد من این است که با توجه به تجربه نفت باید از بازیکنان جوان استفاده کرد. ترکیب اصلی این نیست که با یازده نفر بازی کنیم. چیزی به اسم ترکیب اصلی وجود ندارد. من الگویی از فوتبال اروپایی برداشتم و به همین دلیل ترکیبی از 22 بازیکن را انتخاب می کنم. هر کدام از جوانهایی که به زمین می روند، تلاش می کنند. من به ترکیب اصلی اعتقاد ندارم.

 

از زمین راضی بودیم 
زمین بسیار خوبی برای مسابقه داشتیم و بعد از نشست خبری باز هم برای تماشای وضعیت زمین به ورزشگاه خواهیم رفت. ما باید بگوییم خوب است یا بد که ما راضی هستیم. اینجا مانند اهواز یک زمین مناسب دارد.

 


نفت را مدیریت کردیم 
ما باید حکیم نصاری را مدیریت می کردیم و این بازیکن را از جریان بازی خارج می کردیم و بعد از آن توانستیم به گل های بعدی برسیم. کاوه رضایی و بهنام برزای و علی قربانی و به ویژه کاوه تیم را به خوبی بالا نگه داشتند. استارت دقیقه 90 کاوه مانند استارت دقیقه 15 بود. امیدوارم ساختار امروز را حفظ کنیم و بازیکنان جوان و با تجربه در ادامه خوب باشند. یکی از سه امتیازهای مهم امروز بود که به دست آوردیم و باید این روند را حفظ کنیم.

 


تصمیمم درباره رحمتی چکشی نبود 
از رحمتی بسیار راضی هستیم. تصمیم به بازی گرفتن از دو روز پیش اتفاق افتاد و ما می خواستیم بازی کند. رحمتی، حیدری و ابراهیمی نقاط مثبت تیم هستند. هدف ما از این تصمیم این نبود که بخواهیم تصمیم چکشی داشته باشیم. او در سه هفته اخیر فوق العاده کار کرده و کلین شیت داشت. ما دقیقه 90 ترکیب را تغییر نمی دهیم.

دیدگاه‌ها