کد خبر : 1390010 | 04 بهمن 1395 ساعت 23:45 | 112.4K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی ناگهانی بازیکن استقلال خوزستان

مهدی مومنی مهاجم شمالی تیم آبی پوش اهوازی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از تیم استقلال خوزستان خداحافظی کرد.

خداحافظی ناگهانی بازیکن استقلال خوزستان

 

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان امروز در بازی برابر سپاهان به تساوی 1-1 رسید، این تساوی در حالی اتفاق افتاد که مهدی مومنی در دقیق انتهایی بازی یک پنالتی را خراب کرد و با شعارهای انتقادی مواجه شد.


البته مومنی در انتهای بازی در گفت و گو با "ورزش سه"، از همه بازیکنان و هوادران تیمش بابت اینکه زحماتشان را هدر داده عذر خواهی کرد، اما موضوع به اینجا ختم نشد.


مهدی مومنی دقایقی قبل با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خودش اعلام کرده در این تیم دیگر بازی نمی کند، او اینگونه نوشته است:

از همه هوادارای واقعی خوزستانی که امروز آمدند و بچه های تیم و تشویق کردن ممنونم و بابت پنالتی که گل نکردم عذرخواهی می کنم و متاسفم برای آن هوادارانی که فحش ناموس از دقیقه ٥ بازی به من می دهند. هر چه فحش ناموس دادند به خودشان و خانوادشان دادند. من در هر شرایطی تمام تلاشم را کردم که تیم موفق باشد؛ ولی خیلی حس بدی است که با این همه تلاش مصدومیت ،ضربه خوردن ،مفید بودن ( پاس دادن پنالتی گرفتن دوندگی)برایت هیچ ارزشی قائل نباشند، وقتی در این ٦ ماه فقط ٢٣٪‏ دریافتی داشته باشید.


انشالله بدون وجود من در تیمتان موفق باشید


خدانگهدار"

 


این می تواند یک شوک بزرگ منفی به تیمی باشد که در سه بازی اخیر عالی بازی کرده است و در هر سه بازی حقش پیروزی بوده و 4 امتیاز از 9 بازی را به دست آورده است، البته باید دید سرمربی و مدیرعامل استقلال خوزستان با این اتفاق چگونه برخورد خواهند کرد.


ماجرای پنالتی چه بود؟
وقتی مهدی مومنی موفق شد با زرنگی و تیزهوشی از سید جلال عبدی بازیکن نیم فصل اول تیمشان علی رغم اینکه حسن بیت سعید پنالتی زن اول تیم است، درخواست کرد تا خودش پنالتی را بزند و طلسم گل نزدن هایش بشکند و این موضوع با موافقت بیت سعید قرار می گیرد و در انتها مومنی توپ را به آسمان می کوبد.

 

دیدگاه‌ها