کد خبر : 1390164 | 05 بهمن 1395 ساعت 14:56 | 67.9K بازدید | 0 دیدگاه

شهریاری: توهین‌های قومیتی را ندیدی؟

واکنش تند تراکتور به صحبت‌های امیر عابدینی

معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی نسبت به صحبت‌های امیر عابدینی واکنش نشان داد.

واکنش تند تراکتور به صحبت‌های امیر عابدینی

به گزارش "ورزش سه"، امیر عابدینی صبح امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد تراکتورسازان هر کاری انجام دهند، پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد و این صحبت‌ها باعث ناراحتی مسئولان تراکتورسازی شده است.


کاظم شهریاری، معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی در این باره به "ورزش سه" گفت: «از صحبت‌های عابدینی دلم به درد آمد؛ با تمام احترامی که برای مسئولان فوتبال ایران قائل هستم، اما دلم بابت نامردی‌ها و ظلم‌هایی که در فوتبال وجود دارد، درد می‌آید. من دیگر از این همه بی‌رحمتی خسته شدم. چه معنی دارد یک مسئول در فدراسیون فوتبال بی‌پروا درباره قهرمانی تیم موردعلاقه‌اش صحبت می‌کند؟ اینکه می‌گوید پرسپولیس بابهانه و بی‌بهانه قهرمان است، یعنی چه؟ وقتی عابدینی به عنوان مسئول فدراسیون از قهرمانی پرسپولیس صحبت می‌کند،‌ دیگر باید همه چیز را بفهمیم.»


وی عنوان کرد: «عابدینی از داوری‌ها صحبت می‌کند؛ چرا از توهین های قومیتی که دیروز در ورزشگاه آزادی اتفاق افتاد، حرفی نمی‌زند؟ اینکه روی سکوها هواداران پرسپولیس به قومی که هموطن‌شان است توهین می‌کنند، ایراد ندارد؟ مگر یک کاپ آهنی قهرمانی چقدر ارزش دارد؟ واقعا برای این اتفاقات متاسف هستم.»

دیدگاه‌ها