کد خبر : 1390366 | 06 بهمن 1395 ساعت 12:51 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

نگاه عابدینی باید عدالت محور باشد

قلعه‌نویی: بهانه را از ما بگیرند‌

سرمربی تراکتورسازی نسبت به برنامه رقابت های لیگ برتر و رقابت با پرسپولیس را توضیحاتی را ارائه کرد.

قلعه‌نویی: بهانه را از ما بگیرند‌

به گزارش "ورزش‌سه"، امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی درباره برنامه مسابقات لیگ و اینکه تیمش یکروز زودتر به میدان می رود، به سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی گفت: «ما هیچ‌وقت نگفتیم بازی‌هایمان با پرسپولیس در این مقطع از لیگ همزمان برگزار شود. ما بحث عدالت در برنامه ریزی را مطرح کردیم. آقایان یا منظور ما را متوجه نمی‌شوند و یا نمی‌خواهند متوجه شوند. کجای دنیا دو تیم که رقیب هستند به این شکل بازی می‌کنند. یعنی یک تیم 6 هفته بازی هایش زودتر از تیمی دیگر برگزار می‌شود.الان هم معتقدیم باید ما نیز 6 هفته بازی های‌مان بعد از پرسپولیس برگزار شود. اگر این اتفاق نیفتد یعنی عدالت زیر سوال رفته است.»


وی ادامه داد: «برخی آقایان عنوان می‌کنند که زودتر بازی کردن تراکتورسازی چه تاثیری در کار این تیم دارد، خب حالا که به زعم آقایان تاثیری ندارد لطف کنند و 6 هفته بازی های ما را بعد از بازی پرسپولیس بیندازند.»


قلعه نویی درباره اظهارات روز گذشته امیر عابدینی مبنی بر اینکه «بی بهانه و بابهانه پرسپولیس قهرمان است» بیان کرد: «بنده به آقای امیر عابدینی ارادت دارم ایشان رئیس فدراسیون فوتبال و استاندار این مملکت بوده است و همیشه سعی کرده‌ام احترام ایشان را نگه دارم اما اینکه ایشان می‌گویند تراکتورسازی بهانه می‌آورد حرف درستی نیست. اصلا حالا که ما بهانه می‌آوریم آقایان لطف کنند و بهانه را از ما بگیرند. یعنی بیایند 6 هفته از بازی‌های ما را بعد از پرسپولیس بیندازند تا بهانه‌ای نداشته باشند. با همه ارادتی که به آقای عابدینی دارم فکر می‌کنم ایشان چون در فدراسیون فوتبال مسئولیت اقتصادی دارند باید نگاه شان عدالت محور و ملی باشد تا شک و شبهه ای ایجاد نشود. اینکه مسئولی در فدراسیون فوتبال نگاه رنگی داشته باشد درست نیست.»

دیدگاه‌ها