کد خبر : 1390512 | 06 بهمن 1395 ساعت 18:30 | 129.2K بازدید | 0 دیدگاه

در صورت حل نشدن مشکل استقلال؛

مقصد احتمالی آندرانیک کدام تیم خواهد شد؟

ممنوعیت تیم استقلال تهران وضعیت دو بازیکن جدید این تیم یعنی آندرانیک تیموریان و سرور چپاروف را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

مقصد احتمالی آندرانیک کدام تیم خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، اندرانیک تیموریان با موافقت باشگاه ماشین سازی با بخشیدن طلب باقی مانده خود در نهایت از این تیم جدا شد تا دوباره در جمع آبی پوشان باشد، اما شکایت عادل شیحی از باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است و در صورتی که باشگاه نتواند رضایت فیفا را جلب کند، آندو و چپاروف نمی توانند به کار خود در این تیم ادامه دهند و باید برای انتخاب تیم بعدی خود اقدام کنند.


مقصد احتمالی آندو کدام باشگاه خواهد بود؟
16 تیم در لیگ برتر ایران حضور دارند که با در نظر گرفتن جوانب مختلف آندرانیک تنها شانس حضور در چند تیم را خواهد داشت.
سایپا، پیکان، نفت تهران و پرسپولیس 4 تیم حاضر در مسابقات لیگر برتر از شهر تهران هستند که با نگاه واقع بینانه آندرانیک تنها شانس حضور در تیم نفت را خواهد داشت؛ البته یک نیم فصل حضور ناموفق آندرانیک ممکن است مسئولان سایپا را از به خدمت گرفتن این بازیکن منصرف کند ولی با توجه به روند یارگیری نارنجی پوشان و اینکه تنها یک جای خالی دارند و علاقه آن ها نیز به جذب مهاجم است، بعید به نظر می رسد که آندرانیک گزینه حسین فرکی شود.


تیم نفت تهران می تواند گزینه محتمل آندرانیک باشد. با توجه به اینکه تیم نفت در پنجره زمستانی هنوز فعالیتی نداشته است و جای خالی برای حضور آندرانیک وجود دارد، به نظر می رسد این گزینه می تواند محتمل ترین و البته عاقلانه ترین انتخاب برای کاپیتان تیم ملی در صورت علاقه علی دایی به او باشد.


دو تیم دیگر شهر تهران پیکان و پرسپولیس هستند که اولی به دلیل داشتن بازیکنان جوان و جا افتاده در ترکیب تیمش و دومی به دلیل حساسیت های موجود بین قرمز و آبی پوشان پایتخت، گزینه های مناسبی برای آندرانیک تیموریان به نظر نمی رسند. البته تیم پرسپولیس با جدایی احمد نوراللهی هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برای این بازیکن به خدمت بگیرد ولی بعید به نظر می رسد که آندرانیک در آخرین سال های حضور خود در فوتبال، خود را در مقابل هواداران باشگاه محبوبش قرار دهد.


البته تیم های دیگری نظیر صبای قم هم می توانند گزینه های احتمالی آندرانیک تیموریان در صورت حل نشدن مشکلش با استقلال باشند ولی همچنان می توان از نفت تهران به عنوان بهترین گزینه این بازیکن نام برد.


آندرانیک تیموریان و چپاروف اما همچنان به تمرینات جدی خود با استقلال ادامه می دهند و توجهی به این مسائل ندارند و امیدوار هستند که کار آن ها به انتخاب تیم بعدی نکشد.


این موضوع و این انتخاب از آن جهت برای آندرانیک حائز اهمیت است که در سال مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 قرار داریم و این بازیکن نمی خواهد از فهرست کارلوس کی روش برای 5 مسابقه باقی مانده تا جام جهانی و همینطور لیست نهایی روسیه جا بماند.

دیدگاه‌ها