کد خبر : 1390629 | 07 بهمن 1395 ساعت 10:57 | 143.9K بازدید | 0 دیدگاه

رای استقلال قابل بازگشت است 

محمودزاده : آندو و چپاروف بازیکن آزاد هستند

رئیس کمیته نقل و انتقالات اظهار داشت: «استقلال از سهمیه بازیکن آزاد استفاده نکرده و همان طور که مدیر عامل محترم باشگاه استقلال گفته، آندو و چپاروف بازیکن آزاد هستند.»

محمودزاده : آندو و چپاروف بازیکن آزاد هستند  

فریبرز محمود زاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات در گفتگوی اختصاصی با "ورزش سه"، به تشریح حکم صادره از سی کمیته انضباطی فیفا علیه باشگاه استقلال پرداخت. گزیده ای از این مصاحبه را می خوانید: 
 

*حکم صادره از سوی کمیته انضباطی فیفا علیه استقلال بازیکنان داخلی را هم شامل می شود؟ 


با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال مجری قوانین بالا دستی است فعلا از ثبت قرارداد بازیکنان خارجی و داخلی استقلال معذور هستیم اما ما هم امیدواریم این مشکل به سرعت برطرف شود و استقلال بتواند از ظرفیت های موجود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی استفاده کند. البته باید به این نکته اشاره کرد که حکم استقلال قابل بازگشت است. همان طور که حکم صادره در خصوص تیم های  رئال و بارسا هم تغییر کرد. اگر حکم صادره کسر امتیاز بود این حکم قابل بازگشت نبود و می توانست استقلال را با دردسرهای بزرگی روبه رو کند.


*آیا با توجه به مشکلی که برای استقلال پیش آمده احتمال دارد زمان نقل و انتقالات در فوتبال ایران تمدید شود؟


نه. تاریخ نقل و انتقالات تمدید نخواهد شد چون فیفا به ما اجازه نمی دهد بیش از 4 هفته زمان برای نقل و انتقالات تعیین کنیم. 


*مدیر عامل باشگاه استقلال می گوید چپاروف و آندو بازیکن آزاد هستند و با اتمام نقل و انتقالات زمستانی قادر خواهند بود به لیست استقلال اضافه شوند! 


خب هر تیمی می تواند از سه سهمیه بازیکن آزاد در جریان فصل و در خارج از پنجره نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی استفاده کند به شرطی که جای خالی داشته باشد. این سهمیه پیش تر 2 بازیکن و قبل ترها یک بازیکن بود. استقلال از سهمیه بازیکن آزاد استفاده نکرده و همان طور که مدیر عامل محترم باشگاه استقلال گفته، آندو و چپاروف بازیکن آزاد هستند چراکه آنها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قراردادهای خود را با باشگاه های سابق فسخ کرده اند. البته ثبت قرارداد چپاورف منوط به این هم خواهد بود که سیستم صدور tms ارور ندهد که طبیعتا نباید این طور باشد چرا که استفاده از سهمیه بازیکن آزاد در جریان فصل بازیکنان خارجی را هم شامل می شود.

دیدگاه‌ها