کد خبر : 1391342 | 09 بهمن 1395 ساعت 20:18 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مقتدرانه چلسی در جام حذفی

چلسی موفق شد با ارائه نمایشی برتر و کسب یک پیروزی پرگل، به دور بعدی FA CUP صعود کند.

پیروزی مقتدرانه چلسی در جام حذفی

 

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در لیگ برتر شرایط بسیار خوبی را تجربه می کند و با اقتدار در صدر قرار دارد، برای صعود به مرحله بعدی جام اتحادیه به مصاف تیم گمنام برنت فورد رفت. بازی با برتری شاگردان کونته آغاز شد و این تیم از همان دقایق ابتدایی به سمت دروازه حریف حمله ور شد.

 

تلاش های میزبان بالاخره در دقیقه 14 جواب داد و ویلیان، ستاره برزیلی چلسی با ضربه آزادی دیدنی و غیرقابل مهار موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

 

1176577

 

 

حملات چلسی باز هم ادامه یافت و آنها خیلی زود برتری را به دو گل رساندند. روی پاس دیدنی باتشوایی از میانه های میدان و نفوذ خوب پدرو از سمت راست، این مهاجم اسپانیایی موفق شد در نهایت با ضربه ای زمینی و دقیق برای بار دوم دروازه برنت فورد را باز کند.

 

 

1176575

 

 

در ادامه باز هم چلسی حاکم توپ و میدان بود و می توانست در اواخر نیمه اول روی پای فابرگاس و ضربه لوفتوس چک برای بار سوم به گل برسد اما عکس العمل سنگربان برنت فورد مانع آن شد. در نهایت اتفاق خاص دیگری رخ نداد تا نیمه اول با برتری 0-2 چلسی به پایان برسد.

 

در ابتدای نیمه دوم، برنت فورد برای جبران به میدان آمد و موفق شد چند خطر نصفه و نیمه نیز روی دروازه میزبان ایجاد کند اما هیچ کدام به گل منتج نشد. چلسی نیز موقعیت هایی در اواسط نیمه دوم خلق کرد اما با بی دقتی بازیکنان این تیم از دست رفت.

 

 

1176576

 

 

اما در نهایت و در دقیقه 71، براتیسلاو ایوانوویچ موفق شد برای بار سوم دروازه برنت فورد را باز کند. روی پاس پدرو و نفوذ دیدنی این مدافع پیش تاخته و ضربه دقیق او، چلسی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند.

 

 

1176578

 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 81 و با اعلام نقطه پنالتی توسط داور، باز هم چلسی و این بار توسط باتشوایی به گل رسید تا جشنواره گل در استمفوردبریج تکمیل شود.  در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا چلسی با این پیروزی پر گل راهی دور بعد شود.

دیدگاه‌ها