کد خبر : 1391440 | 10 بهمن 1395 ساعت 10:24 | 53.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال از fifa استعلام می‌گیرد

باشگاه استقلال در مورد حکم صادره از سوی کمیته حل اختلاف فیفا قصد دارد از این نهاد استعلام بگیرد.

 استقلال از fifa استعلام می‌گیرد 

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که در جریان قرار گرفته اید این کمیته استقلال را از پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم کرده و بر این اساس باشگاه استقلال در فرصت پیش آمده حق جذب هیچ بازیکنی را نخواهد داشت. چه داخلی و چه خارجی. از سویی این رای به هیچ وجه نقض نخواهد شد که مورد اشاره براتی – رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال و حتی علیرضا منصوریان بوده است. 


اما اینجا چند سوال وجود دارد. مدت زمان محرومیت استقلال تا کی ادامه دارد؟ فقط پنجره نقل و انتقالات زمستانی؟ آیا بعد از 14 بهمن استقلال می تواند از سهمیه فیفا استفاده کند؟ آیا پنجره نقل و انتقالات تابستانی هم به روی استقلال بسته است؟ 


یکی از مدیران استقلال در واکنش به این سوال ها گفت: « در نامه ای که برای ما آمده اشاره به پنجره نقل و انتقالات زمستانی شده و صریحا از این صحبت نکرده که آیا می توانیم از سهمیه فیفا استفاده کنیم یا نه. به همین خاطر قصد داریم با ارسال نامه ای برای فیفا از این نهاد استعلام بگیریم.»


گفتنی است در صورتی که محرومیت استقلال فقط از پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشد استقلال می تواند از 14 بهمن به بعد از سهمیه فیفا استفاده کند. سهمیه فیفای هر تیم سه بازیکن است. یعنی جذب سه بازیکن در خارج از پنجره های تابستانی و زمستانی به شرطی که تیم جای خالی داشته باشد و بازیکن که جذب می شود آزاد باشد.

دیدگاه‌ها