کد خبر : 1391462 | 10 بهمن 1395 ساعت 11:15 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط بدنی ام خوب است

نصرتی: ذوب‌آهن به همه گل زده، جز گسترش!

مدافع تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد در آینده بیشتر می تواند در ترکیب تیمش به میدان برود.

نصرتی: ذوب‌آهن به همه گل زده، جز گسترش!

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: «تیم ما شرایط خوبی دارد و عملکرد بدی مقابل ذوب آهن نداشتیم. ما حتی در بازی با پرسپولیس هم خوب کار کردیم و اگر در حملات کمی خونسرد و شجاع تر بودیم، می توانستیم گل بزنیم. با این حال قسمت نبود این اتفاق بیفتد. با این حال با انگیزه زیادی مقابل ذوب آهن ظاهر شدیم. شما می دانید ذوب آهن تیمی است که گل های زیادی را به ثمر رسانده است؛  این تیم تقریبا به همه تیم ها گل زده و آمار فوق العاده ای دارد. دیروز اما ما چنین اجازه ای به ذوب آهن ندادیم.»


او ادامه داد: «مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی داشتیم و دو موقعیت صد درصد گل به دست آوردیم. می توانستیم برنده از زمین خارج شویم اما به هر حال توپ هایمان وارد دروازه نشد. این را هم باید توجه داشته باشید که تیم گسترش فولاد جوان هایی را در ترکیب خود دارد که در آینده بهترین می شوند. جوان هایی مثل پیمان بابایی که دیروز هم خوب  کار کرد.»


مدافع گسترش فولاد درباره حضور خودش در ترکیب آبی پوشان تبریزی گفت: «من زمانی که با ماشین سازی به توافق نرسیدم، مدتی به علت بیماری از تمرینات دور بودم. از نظر بدنی کمی عقب بودم که خوشبختانه با تدابیر کادرفنی رسیدم و بعد از یکی، دو بازی در ترکیب قرار گرفتم. سعی خودم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. از نظر بدنی هم شرایط مطلوبی دارم و امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم.»

دیدگاه‌ها