کد خبر : 1391469 | 10 بهمن 1395 ساعت 11:36 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

تا آخر لیگ همه توپ‌ها را تا آخر تعقیب می‌کنیم

قائدی‌فر: مهدی کیانی خطایی نکرد

تراکتورسازی که در این هفته در دیدار با ماشین‌سازی می‌توانست فاصله امتیازی خود را کم کند، تنها یک امتیاز از این رویارویی کسب کرد.

قائدی‌فر: مهدی کیانی خطایی نکرد

به گزارش "ورزش سه"، سعید قائدی‌فر درخصوص بازی با تراکتورسازی گفت: بازی با تراکتور بازی خوب، جذاب و تماشاگرپسندی بود. ما خوب بازی کردیم حتی موقعیت گلزنی هم داشتیم و می توانستیم پیروز میدان باشیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. ما در این چند هفته اخیر مقابل حریفان خوب کار کردیم و موقعیت گلزنی‌های بسیاری هم داشتیم اما یک کم بدشانس هستیم و توپ‌هایمان درون دروازه قرار نمی‌گیرد. 


وی در ادامه گفت: در ماشین‌سازی جوانان خوبی بازی می‌کنند، ما با درایت آقای کاظمی تمام تلاشمان را می کنیم که نتایج خوبی بگیریم اما متاسفانه همانطور که گفتم بدشانسی گریبانگیرمان شده و به پیروزی نمی‌رسیم البته در این چند بازی اخیر قضاوت داوران هم در نتیجه دیدارهایمان بی‌تاثیر نبوده است. سانترهای خوبی برای پیام صادقیان فرستادم و او خوب توانست توپ‌هایم را کنترل کند اما متاسفانه بدشانسی اجازه گل شدن توپ هایمان را نمی دهد.


او درباره دفاعی بازی کردنشان مقابل حریفان و اینکه آیا مقابل استقلال هم همین روند را ادامه خواهند داد می‌گوید: ما به هیچ عنوان دفاعی بازی نمی کنیم و مقابل حریفان با قدرت ظاهر می‌شویم و به قصد کسب 3 امتیاز به میدان می رویم. درباره بازی با استقلال باید بگویم آنها روز سختی مقابل ما خواهد داشت، مطمئن باشید در آن بازی با هدف پیروزی به زمین مسابقه می‌رویم و به دنبال مساوی نیستیم. برای کسب 3 امتیاز این بازی باید تمام تلاشمان را کنیم تا مثل دیدار با تراکتور بهترین بازی مان را ارائه دهیم.


مدافع ماشین‌سازی درباره دفع توپ گلر تیمشان و در ادامه حرکت خوب حاج‌محمدی گفت: مهدی اسلامی گلر دوم ماشین سازی بود که آقافرهاد در این بازی به او اعتماد کرد و درون دروازه قرارشان دادند. او در این بازی خیلی خوب کار کرد و پنالتی ابراهیمی را هم خوب دفع کرد. اما حرکت حاج محمدی تا لحظه آخر توپ را تعقیب کرد و اجازه نداد تراکتور به 3 امتیاز این بازی برسد خیلی خوب بود.


او در پایان درباره اخراج کیانی گفت: من به این صحنه نزدیک بودم، به اعتقاد ایشان از ابتدا هم خطا نکردند. شاید داور به خطا کارت زرد نداده باشد بلکه به اعتراض او کارت داده باشد. باید منتظر ماند تا کارشناسان داوری در این خصوص نظر دهند.

دیدگاه‌ها