کد خبر : 1391588 | 10 بهمن 1395 ساعت 17:55 | 300.2K بازدید | 0 دیدگاه

حالا تیم من شیمی خود را پیدا کرده است

برانکو و شایعه حضور کورانی در پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس یک روز بعد از تثبیت صدرنشینی و افزایش فاصله با تراکتورسازی ساعتی را در یکی از رستوران های شمال تهران به وقت گذرانی و دیدار با هوادارانش گذراند.

برانکو و شایعه حضور کورانی در پرسپولیس 

به گزارش "ورزش‌سه"، برانکو ایوانکوویچ که خوشحالی او از نمایش پرسپولیس کتمان ناپذیر است، در پاسخ به سوالی در این باره که چقدر به هدف نهایی که قهرمانی لیگ است امیدوار شده چنین می گوید: به نظر می رسد قهرمانی امسال لیگ احتیاج به حداقل 60 امتیاز داشته باشد که ما بیشتر از بقیه تیم ها به آن نزدیک هستیم اما به هیچ وجه کار ما تمام نشده و بازیکنان تیم باید تا انتهای رقابت های لیگ با همین جدیت به کار ادامه بدهند. در حقیقت پرسپولیس در این مقطع از فصل شرایط بهتری نسبت به رقبا دارد اما از دست دادن 6 امتیاز برتری هم خیلی ساده رخ می دهد و ما اگر کار را تمام شده فرض کنیم تاوان سختی خواهیم داد. 


سرمربی پرسپولیس که از عملکرد تیم در دیدار مقابل صبا راضی است درباره فضای مثبتی که در تیم ایجاد شده گفت: من خیلی خوشحالم که صحنه های جالبی را در بازی دیروز می دیدم، مثلا تلاش بازیکن ها در دقیقه 90برای پرس روی حریف یا به عنوان مثال روحیه دادن بازیکن ها به هم در وقت تعویض. یک مثال جالب برای شما بزنم اینکه در اوایل که من به اینجا آمده بودم خیلی از بازیکن ها بعد از تعویض به محض بیرون آمدن پای خود را می گرفتند تا به تماشاچی بقبولانند که تعویض شان به دلیل مصدومیت اتفاق افتاده در حالی که امروز همه می پذیرند که در یک تیم واحد در طول 90 دقیقه اتفاق های تاکتیکی متنوعی رخ می دهد و البته مربی هم تصمیماتی می گیرد که ممکن است ما دوستش نداشته باشیم. این شیمی تیم ماست که بعد از این مدت دو ساله آرام آرام به آنچه که می خواهیم نزدیک تر می شویم. اینکه همه همدیگر را دوست داشته باشند و موفقیت تیمی در درجه اول اهمیت باشد. 

 

1176814


سوال بعدی از برانکو درباره 4 بازی دشوار پیش روی این تیم مقابل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان و الهلال است. برانکو می گوید: در حال حاضر فقط به بازی تراکتورسازی فکر می کنیم چراکه این یکی از مهمترین بازی های این فصل ماست که موفقیت در آن برای ما اهمیت بسیاری دارد. به وقتش به دربی، بازی سپاهان، استقلال و الهلال هم فکر می کنیم اما الان تمرکز من و همکاران و البته بازیکنان تیم به بازی تراکتورسازی است که رقیب اصلی ما محسوب می شود و من امیدوارم نمایش ما برای هواداران خوشحال کننده و برای تیم روحیه زا و امیدبخش باشد. 


ایوانکوویچ در پاسخ به این پرسش که آیا مجموعه کادر فعلی بازیکنان جوابگوی این فصل طولانی هست یا نه گفت: به هر حال ما امیدواریم تا پایان فصل نقل و انتقالات دو بازیکن دیگر به جمع ما اضافه بشوند که باشگاه مشغول مذاکره برای جذب مدافع عراقی و یک بازیکن دیگر است. ما قطعا به بازیکنان بیشتری احتیاج داریم و گزینه هایمان هم تقریبا مشخص اند که امیدوارم در این 4روز باقی مانده به نتیجه لازم برسیم و در پست هایی که به بازیکنان جانشین احتیاج هست، نیرو جذب کنیم. البته این مساله به باشگاه مربوط است و آنها کار خود را انجام می دهند. 

 


وقتی از او درباره شایعه حضور کوین کورانی مهاجم سابق شالکه و تیم ملی آلمان سوال می کنیم، برانکو می گوید: من مخالف حضور هیچ ستاره ای نیستم به شرط آنکه با آمادگی صددرصد به ایران بیایند والا حضور یک بازیکن ناآماده و مسن به صرف اینکه قبلا ستاره بوده کمکی به ما نمی کند. ما به چهره هایی احتیاج داریم که بتوانند رقابتی بزرگ در تیم ایجاد کنند. 


سوال پایانی از برانکو درباره وضعیت داوری و جنجال های مربوط به آن در چند هفته اخیر است. او می گوید: بحث داوری ها همیشه تیترهای روزنامه ها را گرم تر می کند و این به سود شماست(باخنده). اما اگر منصف باشیم، وضعیت امروز ما نسبت به قضاوت مان درباره داوری ها بسیار تاثیرگذار است. سوای اینکه عدالت در زمین فوتبال برقرار می شود یا نه، من در موقعیت صدرنشینی انتقاد کمتری نسبت به داوری دارم تا زمانی که مثلا در رده های سوم یا ششم یا پایین تر جدول هستم. فوتبال یک ورزش پراسترس و حساس است که در ایران با فشار بسیار زیادی انجام می شود و طبعا مربیان همواره به دنبال پاسخ به پرسش های دائمی طرفداران و روزنامه نگاران درباره عدم موفقیت شان هستند. خود من هم در این موقعیت قرار گرفته ام ولی تلاش می کنم اگر اتفاق واقعی و یک تخلف بزرگ وجود نداشته باشد، جو را به هم نریزم چون در نهایت ناامن کردن فضای فوتبال همه ما را غرق خواهد کرد. به نظر من اولا داورها باید آماده تر و مسئول تر باشند و دوم، به آنها اعتماد به نفس قضاوت را داد. کمااینکه من در بازی گسترش فولاد با وجود همه مسائل کنار خط ساکت ماندم.

دیدگاه‌ها