کد خبر : 1391930 | 12 بهمن 1395 ساعت 09:14 | 94.9K بازدید | 5 دیدگاه

صدرنشینی ملی پوشان همچنان ادامه دارد

بررسی دروازه‌بان‌های لیگ برتر (جدول)

سه دروازه بان حاضر در تیم ملی با عملکرد خوب در بازی های هفته نوزدهم توانستند به صدرنشینی خود بین گلرهای حاضر در لیگ ادامه دهند.

بررسی دروازه‌بان‌های لیگ برتر (جدول)

به گزارش "ورزش سه"، هفته نوزدهم لیگ برتر از جمله هفته های کم گل لیگ شانزدهم محسوب می شد که در آن ده دروازه بان موفق به بسته نگه داشتن دروازه های خود شدند و در این میان سه دروازه بان ملی پوش حاضر در لیگ برتر با بسته نگه داشتن دروازه خود توانستند حضور خود را در صدر جدول گلرها به تثبیت برسانند. 

 


با بررسی عملکرد دروازه بان های حاضر در لیگ برتر همراه "ورزش سه" باشید: 

 


اول – علیرضا بیرانوند، پرسپولیس 

 

1174257


دروازه بان سرخ پوشان پس از هر بازی در این تیم، جایگاه خود را در جدول گلرها دست نیافتنی تر می کند، بیرانوند که در دیدار برابر صبا نیز دروازه خود را بسته نگه داشت توانست تعداد کلین شیت های خود را به عدد 11 برساند و در این آیتم نیز صدرنشین محسوب شود. او که در 14 بازی برای پرسپولیسی ها به میدان رفت تنها 3 بار دروازه خود را باز شده دید گلر سرخ پوشان با آمار خوبی که از خود به جا گذاشته است هر 420 دقیقه یک بار دروازه خود را باز شده می بیند. 

 


دوم – رشید مظاهری، ذوب آهن 

 

1116524


گلر ذوبی ها نیز در بازی اخیر توانست با واکنش های خود از دروازه این تیم به خوبی حفاظت کند و تعداد کلین شیت های خود را به عدد 10 برساند و پس از بیرانوند در رده دوم قرار بگیرد. مظاهری که در 17 بازی برای اصفهانی ها به میدان رفته است تنها 9 بار اسیر مهاجمان حریف شد و میانگین زمانی باز شدن دروازه خود را به 170 دقیقه رسانده است. 

 


دوم – محمدرضا اخباری، تراکتورسازی 

 

1176366


دروازه بان ملی پوش تراکتوری ها نیز پیش از بازی مهم این تیم توانست عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و در دربی حساس تبریز دروازه خود را بسته نگه دارد و از صف صدرنشینان عقب نماند، اخباری تاکنون توانسته از 19 دیداری که برای تبریزی ها به میدان رفته در 10 بازی کلین شیت کند و به همراه مظاهری در رده دوم بایستد، اخباری در دیدارهای لیگ شانزدهم 12 بار دروازه خود را باز شده دید و به طور میانگین هر 142 دقیقه یک بار مغلوب حریفان می شود. 

 


سوم – وحید طالب لو، فولاد خوزستان 

 

1159238


گلر فولادی ها که از میانه های بازی های لیگ شانزدهم به این تیم پیوست در 12 بازی برای خوزستانی ها به میدان رفت و در این میان توانست در 6 بازی کلین شیت کند، البته طالب لو با توجه به عملکرد خود در دو بازی اخیر نتوانست برای فولادی ها به میدان برود. او در دیدارهایی که به میدان رفت 11 بار دروازه خود را باز شده دید تا به طور میانگین هر 98 دقیقه یک بار مغلوب شود. 

 


چهارم – فرناندو ده خسوس، گسترش فولاد 

 

1173904


بهترین دروازه بان فصل قبل لیگ برتر درون دروازه گسترشی ها نتوانست درخشش خود را ادامه دهد، او در بازی اخیر تیمش موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شد تا تعداد کلین شیت های خود را به عدد 7 برساند، خسوس در 17 دیدار تبریزی ها حضور داشت و در این میان 12 بار اسیر بازیکنان حریف شد، خسوس به طور میانگین هر 126 دقیقه یک بار دروازه خود را باز شده می بیند. 

 


انتخاب ویژه – حامد لک، سایپا 

 

1176772


دروازه بان این روزهای نارنجی پوشان که لیگ شانزدهم را با صبای قم آغاز کرد در فصل نقل و انتقالات به جمع سایپایی ها پیوست و تاکنون در چهار دیدار برای این تیم به میدان رفته است، حامد لک در چهار بازی اخیر تنها یک بار و در بازی برابر پرسپولیس دروازه خود را باز شده دید و در 3 دیدار کلین شیت کرد تا آمار فوق العاده ای در ابتدای حضور در سایپا از خود به جا بگذارد. 

 


توضیح جدول:
* دروازه بان ها به ازای هر کلین شیت نیم امتیاز مثبت و مهار ضربه پنالتی یک امتیاز مثبت به دست بیاورند، در طرف مقابل به ازای هر گل خورده نیم امتیاز منفی وارد آمار خود می کنند. 


* گلرهایی که در بیش از شصت درصد بازی های تیمشان به میدان بروند در جدول اصلی و دروازه بان هایی که بازی های کمتری در میدان حضور داشته باشند در جدول فرعی حضور خواهند داشت.

 

1177079

1177080

 

دیدگاه‌ها