کد خبر : 1392021 | 12 بهمن 1395 ساعت 14:27 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

هرکس جای آلکس بود فوتبال را کنار می‌گذاشت 

انتقاد بیرانوند از فشار کشنده به اوکراینی‌ها

دروازه بان شماره یک پرسپولیس در پایان تمرین امروز روبه‌روی خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.

انتقاد بیرانوند از فشار کشنده به اوکراینی‌ها 

به گزارش "ورزش سه"، طبق نظر برانکو ایوانکوویچ بیرانوند در پایان تمرین امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها در خصوص شرایط این تیم و خودش پاسخ داد. بیرانوند که در بازی‌اش بعد از مصدومیت توانسته عملکرد خوبی در دیدارهای اخیر سرخپوشان بجا بگذارد، در خصوص دیدار برابر تراکتورسازی و دیگر مسائل این تیم به صحبت پرداخت که در ادامه می‌خوانید.


بیرانوند در خصوص صدرنشینی پرسپولیس و شرایط اخیر این تیم گفت: پرسپولیس تا به اینجا بازی‌های خوبی انجام داده و مزد زحماتمان را گرفتیم. یکشنبه بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم، این بازی در رسانه‌ها سخت‌تر شده است اما نگاه ما به این بازی مثل دیگر بازی‌هایمان است. تراکتور یکی از مدعیان قهرمانی است و ما امیدواریم با حمایت هوادارانمان این بازی را نیز پشت سر بگذاریم. نقاط قوت و ضعف حریف را شناسایی کردیم و با آمادگی مقابل آنها قرار خواهیم گرفت. 


وی در خصوص شرایط خودش گفت: مربی من خیلی برایم زحمت کشیده خصوصا در زمانی که مصدوم بودم اما رسانه‌ها در همان زمان من را سوژه کردند که چرا تمرین می‌کردم اما من با یک دست تمام تمرینات را انجام می‌دادم و مزدم را در بازی‌ها می‌گیرم. ما به دنبال قهرمانی هستیم تا لطف هواداران را جبران کنیم.


بیرانوند در خصوص دو دیدار آینده گفت: ما به هیچ عنوان به استقلال فکر نمی‌کنیم و بعد از پیروزی مقابل صبا دو روز تعطیلی داشتیم و اکنون برای تراکتورسازی آماده شدیم. همه بازی‌ها برای ما 3 امتیاز دارد و تمام تلاشمان را می‌کنیم ابتدا مقابل تراکتور آماده شویم و بعد به دیدارهای آتی‌مان فکر می‌کنیم. 


وی در خصوص عملکردش در دیدار اخیرش و خط دفاعی این تیم گفت: ما یک تیم هستیم و تمام بازیکنان در نتیجه تلاش داشتند، از حسین ماهینی، سیدجلال، صادق محرمی و دیگران در خط دفاعی و حتی الکس پل یانسکی که علیرغم فشارهای کشنده رسانه‌ها به هواداران طی ماه‌های اخیر توانست در این بازی عملکرد خوبی از خود بجا بگذارد شاید هر بازیکن دیگری به جای الکس بود فوتبال را کنار می‌گذاشت. اما آقای برانکو بابت حمایت‌هایی که از او داشته و عملکرد این بازیکن در دیدار مقابل صبا تشکر کرد. 


دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در خصوص مسائل حاشیه‌ای که حول داوری و مسائل دیگر درباره این تیم گفته می‌شود گفت: من به مسائل حاشیه‌ای وارد نمی‌شوم و در باشگاه کسانی هستند که به اینگونه مسائل حاشیه‌ای پاسخ بدهند.


بیرانوند در خصوص اینکه از محرومیت احتمالی نمی‌ترسد گفت: به این مساله فکر نمی‌کنم ولی در شرایط بازی امکان هر چیزی وجود دارد. امکان دارد یک توپ پشت محوطه جریمه بیاید و خطا کنم و کارت بگیرم. تیمم را فدا نمی‌کنم و امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که بتوانم تا پایان فصل اخطار نگیرم. 


وی در پایان گفت: کار ما برای قهرمانی تمام نشده و تیم‌ها تا رده چهارم جدول شانس قهرمانی دارند. ما باید از رقیبانمان امتیازات لازم را بگیریم و ان‎شاءالله به قهرمانی برسیم. درست است استقلال 13 امتیاز از ما فاصله دارد اما آنها در هفته‌های اخیر شرایط خوبی داشتند. من چند سال با آقای منصوریان کار کردم و می‌دانم که آنها در نیم فصل دوم به کسی باج نمی‌دهند و این کار ما را سخت می‌کند.

دیدگاه‌ها