کد خبر : 1392674 | 14 بهمن 1395 ساعت 20:01 | 75.2K بازدید | 0 دیدگاه

روشنایی: انتظار همکاری از استقلال تهران داشتیم

روشنایی می گوید که ایمان مبعلی را در بدترین شرایط استقلال خوزستان به استقلال تهران فرستادند و انتظار همکاری استقلالی ها را دارند.

روشنایی: انتظار همکاری از استقلال تهران داشتیم

بهمن روشنایی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره وضعیت چپاروف گفت: راستش را بخواهید ما همیشه استقلال تهران را به مانند باشگاه برادر دیده ایم و تنها دو تیم هم نام نیستیم و همیشه سعی کرده ایم روابط بسیار نزدیکی با این تیم داشته باشیم. بالاخره ما قصد داشتیم از آقای چپاروف در تیممان استفاده کنیم اما متاسفانه تا کنون همکاری لازم در این زمینه با ما نشده است.

 

سرپرست استقلال خوزستان در ادامه گفت: ما در لیگ سیزدهم و در بدترین شرایط با خروج ایمان مبعلی موافقت کردیم، ایمان ستون تیم ما بود و بعد از خروجش امتیاز نتوانستیم بگیریم. حال استقلالی ها اگر نمی توانند از آقای چپاروف استفاده کنند با ما همکاری کنند، بالاخره ما نماینده ایران در آسیا هستیم و میخواهیم برای تیممان و آبروی ایران او را اضافه کنیم. تیم های استقلال تهران، استقلال اهواز و استقلال خوزستان و دیگر استقلال هایی که البته اکثرا در خوزستان هستند، همه با هم برادر هستند و ما تا همیشه با احترام با هم نامان خود برخورد می کنیم و سعی می کنیم در مواقع لزوم به خصوص حضور پر قدرت در آسیا در صورت لزوم با آنها همکاری کنیم.

دیدگاه‌ها