کد خبر : 1392986 | 16 بهمن 1395 ساعت 10:57 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

حاج ملک، سورپرایز شهرآورد

شاید آتش‌نشان دربی را سوت بزند

بر خلاف آنچه که اعلام شده هنوز به طور رسمی داور دربی 84 انتخاب نشده است.

شاید آتش‌نشان دربی را سوت بزند 

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف آنچه که حسن کامرانی فر گفته دکتر بیژن حیدری شانسی برای قضاوت در این بازی نخواهد داشت چون او بازی پرسپولیس – تراکتورسازی را سوت خواهد زد و از سویی در زمان برگزاری دربی در ایران نیست. محمد حسین زاهدیفر هم که از جمله داوران خوب ایران به حساب می آید این هفته بازی ماشین سازی – استقلال را سوت زده و عملا شانس قضاوت در دربی را از دست داده است. 


همان طور که پیش تر هم اعلام شده بود 5 داور برای قضاوت این بازی نامزد هستند. علیرضا فغانی – اشکان خورشیدی – حمید حاج ملک – موعود بنیادی فر و محمد رضا اکبریان. 


48 ساعت پیش از این بازی اعضای کمیته داوران با هم نشست خواهند داشت که داور دربی را معرفی کنند. طبیعتا علیرضا فغانی یکی از بهترین گزینه ها برای قضاوت این بازی خواهد بود اما شاید قضاوت این بازی به حمید حاج ملک سپرده شود. داور آتش نشان فوتبال که در قضاوت بازی های این فصل نشان داده داور توانمندی است. بعد از حادثه پلاسکو با اینکه از کمیته داوران خواسته بود چند روزی به او قضاوت ندهند داوری یکی از بازی ها به او محول شد و با وجود اینکه شرایط روحی و روانی خوبی نداشت بازی محول شده را به خوبی سوت زد. 


حمید حاج ملک که در آتش نشانی صومعه سرا خدمت می کند بعد از حادثه پلاسکو در مصاحبه ای قدردان مردمی بود که برای ابراز همدردی با او و همکارانش به ایستگاه های آتش نشانی می آمدند و با اهدای شاخه گل جانفشانی آتش نشان ها را در ساختمان پلاسکو را گرامی می داشتند. او هم چنین در این مصاحبه ها از کمبود امکانات در آتش نشانی شهرش گله مند بود و از شهرداری خواستار توجه بیشتری به آتش نشانی شد. 


اگر قضاوت دربی به حاج ملک سپرده شود طبیعتا در مراسم ابتدای بازی تماشاگران حاضر در استادیوم با شور و هیجان خاصی یاد شهدای آتش نشان را گرامی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها