کد خبر : 1393197 | 16 بهمن 1395 ساعت 21:25 | 70.2K بازدید | 0 دیدگاه

بعدازظهر آرام در اردوی‌پرسپولیس(گزارش تصویری)

بازیکنان پرسپولیس در حالی اردوی قبل از بازی خود برابر تراکتورسازی را در هتل آکادمی برگزار کرده‌اند که تصور می‌شد با توجه به تهدید کی روش با مشکل روحی بزرگی مواجه شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کارلوس کی‌روش در مصاحبه امروز خود اعلام کرد بازیکنان پرسپولیس را در اردوی جدید این تیم به دلیل اضافه وزن 3 کیلویی دعوت نخواهد کرد و این مساله می توانست در آستانه دیدار بزرگ و سرنوشت این تیم برابر تراکتورسازی از نظر روحی و روانی مشکل بزرگی برای سرخپوشان ایجاد کند، آنها بدون توجه به این اتفاقات و با روحیه بالا خود را مهیای جدال با تراکتورسازی می کنند.


علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، سروش رفیعی و مهدی طارمی 9 بازیکنی هستند که در برنامه‌های کارلوس کی‌روش طی اردوهای اخیر حضور داشتند و اظهارات کی روش پیش از جدال سرنوشت ساز به نظر می‌رسید روحیه آنها را دچار تنزل بزرگی کند.

 

با این حال ملی‌پوشان پرسپولیس که هر کدام به نوبه خود تاثیر زیادی در صدرنشینی این تیم و پایان حسرت 9 ساله به قهرمانی داشته اند، نمی‌خواهند اکنون که به نزدیکی تعبیر این رویا رسیده‌اند تمرکز خود را معطوف به مسائل دیگری کنند. آنها که در تیم ملی نیز توانسته‌اند تاثیر خود را در صدرنشینی شاگردان کارلوس کی‌روش ایفا کنند، با توجه به تجربه‌ای که کسب کرده‌اند به خوبی آگاه هستند که چشم پوشی از توانایی آنها تنها در صورتی اتفاق خواهد افتاد که مسائل حرفه‌ای و پایبندی خود به تعهدات را زیر پا بگذارند و همین مساله باعث شد تا در این اردو برخلاف پیش بینی‌ها با روحیه بالا خود را برای جدال با اصلی ترین مدعی قهرمانی مهیا کنند. علی اکبر طاهری که برای بالا بردن روحیه بازیکنان تیمش در اردوی این تیم حضور یافته بود ضمن قدردانی از آنها و ستایش عملکردشان به شرایط حساسی که این باشگاه درگیر آن است آنها را آگاه کرد تا همه چیز برای این تقابل در استادیوم آزادی مهیا شود.

 

1178136

 

1178138

 

1178139

 

1178140

 

1178137

دیدگاه‌ها