کد خبر : 1393509 | 18 بهمن 1395 ساعت 10:10 | 76.7K بازدید | 3 دیدگاه

تیموریان در تیم علی دایی

آندو در تهران ماند و نفتی شد

تیموریان بعد از فسخ قرارداد با باشگاه استقلال به عنوان بازیکن آزاد به جمع شاگردان علی دایی پیوست تا نیم فصل دوم را برای نفتی های پایتخت بازی کند.

آندو در تهران ماند و نفتی شد

به گزارش "ورزش سه"، آندو بعد از تجربه اتفاقاتی تلخ در بازگشت به استقلال سرانجام به نفت تهران پیوست تا همکاری با علی دایی هم تیمی سابقش در تیم ملی را نیز در کارنامه دوران بازی خود به ثبت برساند.آندرانیک تیموریان در ابتدای فصل با قراردادی سنگین به عنوان دومین بازیکن گران قیمت لیگ بعد از احسان حاج صفی به ماشین سازی پیوست اما در ادامه ناکامی ها و دوران افول خود در تبریز هم روزهای خوبی را سپری نکرد تا در نیم فصل با دریافت پیشنهاد  از سوی منصوریان قراردادش را فسخ و به تهران کوچ کرد.


آندو دوست داشت در سومین بازگشت خود به استقلال روزهای خوبی را با علیرضا منصوریان و شاگردان جوانش در لیگ شانزدهم و بازی های آسیایی پشت سر بگذارد اما با محرومیت این باشگاه از سوی فیفا بالاجبار قرارداد خود را فسخ کرد تا بعد از چند روز بلاتکلیفی به نفت تهران پیوسته و قراردادی تا پایان فصل با این تیم به امضا برساند.

 

1178516


کاپیتان سابق تیم ملی در بدو ورود به اردوی استقلال مدعی شد برگشته تا در کنار بازی های خوب برای این تیم زمینه بازگشت به تیم ملی را نیز فراهم کند اما محرومیت اعمال شده از سوی فیفا شوک بزرگی به هافبک ارامنه فوتبال ایران وارد کرد تا بعد از بررسی  چند پیشنهاد از تیم های پایتخت تصمیم به حضور درنفت بگیرد تا علاوه بر ماندن در تهران  شاگرد علی دایی هم بشود. 


این دو که در تیم ملی در کنار هم سال های زیادی بازی کردند از جمله در جام جهانی 2006 آلمان حالا دوباره در شرایطی با هم همکاری خواهند کرد که شهریار روی نیمکت به عنوان سرمربی حضور دارد و آندو باید در میانه میدان نقش رهبر داخل زمین را برای نفتی ها ایفا کند بلکه به روند پر فراز و نشیب این تیم در نیم فصل دوم پایان دهد.

دیدگاه‌ها