کد خبر : 1393617 | 18 بهمن 1395 ساعت 16:37 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیشرفت قلعه نویی قابل احترام است

زادمهر: کار قهرمانی به هیچ وجه تمام نشده

دکتر زادمهر، عضو هیئت مدیره پرسپولیس از حاکم شدن سیستم در مجموعه پرسپولیس می گوید و رفتار قلعه نویی بعد از بازی برابر پرسپولیس را تحسین می کند.

زادمهر: کار قهرمانی به هیچ وجه تمام نشده

به گزارش "ورزش سه"زادمهر در ابتدا تماشاگران را برنده اصلی بازی برابر تراکتور سازی دانسته و اضافه می کند که وقتی ورزشگاه آزادی در روز یکشنبه پر می شود باید گفت احترام به این فوتبال برگشته و عامل برگشت اعتبار و احترام به فوتبال تیم هایی هستند که برای تماشاگر ارزش قائل هستند.

زادمهر می گوید: «از حرکت قلعه نویی احساس خوبی به من دست داد. ایشان بعد از بازی علیرغم باخت 3-0 آمدند و با رفتاری حرفه ای ضمن تبریک به پرسپولیس، در برخورد با رسانه ها متانت ویژه ای نشان دادند و من معتقدم ایشان رفتار حرفه ای اخیرشان را به توان فنی افزوده اند.»


زادمهر بحث اصلی خود را درباره پرسپولیس مطرح کرده ومی گوید: «امروز بر مجموعه فنی پرسپولیس یک سیستم قدرتمند حاکم شده است و هر کس وارد این سیستم می شود، باید به سرعت خودش را با این مجموعه وفق دهد؛ چنانچه صادق محرمی جوان آمد و در 2 بازی بهترین بازیهای  خودش را انجام دهد.»


زادمهر می گوید: «مطرح کردن غرور به عنوان عامل متوقف کننده موفقیت ها یک بحث قدیمی است و ایمان دارم این مجموعه نه تنها دچار غرور نخواهد شد بلکه امروز به طور قطع به قهرمانی در آسیا فکر می کند اما علیرغم این بلند پروازی حرفه ای، هنوز کار قهرمانی در لیگ را تمام شده نمی داند.»


بازیکن دهه 50 پرسپولیس درباره ادعا و حرف های کی روش می گوید: «دعوت نکردن از بازیکنان پرسپولیس بیش از هر چیز به تیم ملی ضربه خواهد زد و ایشان و افراد دیگر حق ندارند خود را مالک تیم ملی بدانند. این تیم ملی است و متعلق به مردم است و سرمربی تیم ملی نماینده مردم و اهالی فوتبال هستند. اینگونه رفتار کردن و ادعا داشتن، پیش کشیدن مسائل شخصی است و من تصور می کنم ادامه این روند و پیش کشیدن این حرف ها باعث تضعیف فوتبال ما می شود.»

دیدگاه‌ها