کد خبر : 1393698 | 18 بهمن 1395 ساعت 20:00 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

به خدا 30 سالم است؛

عزت‌کرامت:سورپرایز تولدم آمدن آندو بود

کاپیتان نفت تهران گفت: سورپرایز روز تولدم پیوستن آندرانیک تیموریان به تیم نفت تهران بود.

عزت‌کرامت:سورپرایز تولدم آمدن آندو بود

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا عزت کرامت در گفتگو با وب‌سایت رسمی نفت تهران در مورد نتایج تیم نفت تهران در لیگ شانزدهم گفت: ایمان دارم که در ادامه فصل نتایج خوبی خواهیم گرفت و نتایج نیم فصل اول تکرار خواهد شد. نفت در سال‌هایی که در لیگ برتر حضور داشته به جز فصل اول همواره بین 5 تیم اول بوده، بعضا در لیگ شانس قهرمانی داشته و یک دوره هم به فینال حذفی رفته اما با بدشانسی از کسب جام محروم ماندیم و ان‌شاالله امسال با حمایت مالکان و مدیریت باشگاه و درایت کادر فنی و تلاش بچه ها و دعای خیر خانواده بزرگ نفت تهران طلسم قهرمانی را می‌شکنیم و به جام قهرمانی می‌رسیم.


عزت کرامت در مورد جشن تولدش که در تمرین امروز نفت برگزار شد گفت: از همه اعضای تیم که سورپرایزم کردند و جشن صمیمانه و خوبی برایم تدارک دیدند نهایت سپاس و تشکر را دارم، مخصوصا از علی آقای دایی که حواسشان همه جوره به تیم هست.


این بازیکن در پاسخ به این سوال که چرا روی کیکش به جای سن، علامت سوال گذاشته شده بود گفت: واقعا نمی‌دانم چرا بچه‌ها این کار را کرده بودند. من قبلا هم در مصاحبه به شما گفته بودم که همه فکر می‌کنند من 34،35 سال دارم؛ در حالی که من متولد 16 بهمن 66 هستم اما پدر و مادرم شناسنامه‌ام را 11 بهمن گرفته‌اند، یعنی 4،5 روز هم مرا مسن‌تر کرده‌اند.


نمی‌دانم چرا این تصور در بین اهالی فوتبال به وجود آمده است. شاید به خاطر این بوده که من مدت‌ها است در لیگ برتر بازی می‌کنم یا اینکه اخلاق و رفتارم به گونه‌ای بوده که این گونه تصور شده و یا اینکه قیافه‌ام این طور نشان می‌دهد. اما حقیقتا برخلاف برخی از فوتبالیست‌ها شناسنامه‌ام حتی 4،5 روز زودتر گرفته شده و امروز هم وارد 30 سالگی شدم.


عزت کرامت که متولد شهریار است در مورد وفاداری‌اش به نفت تهران گفت: از سال 84 به پایه‌های نفت آمدم و پس از آن برای سربازی به تیم‌های نظامی رفتم و بعد از دو سال به نفت بازگشتم و از آن مدت تاکنون در نفت هستم و مجموعا 9 سالی می‌شود که در این تیم دوست داشتنی بازی می‌کنم. خیلی‌ها شاید فکر کنند که من به خاطر پول در نفت مانده‌ام ولی حقیقتا اینگونه نبوده، زیرا اولین قرارداد من 30 میلیون تومان بود و سپس به 60 میلیون تومان رسید و سپس به 120 میلیون و 300 میلیون رسید و پول چندانی در فوتبال نگرفتم. اما این تیم را دوست دارم و افتخار می‌کنم که عضوی از خانواده بزرگ نفت تهران هستم و به نفت خیلی هم تعصب داریم و امیدوارم بتوانیم امسال طلسم را بشکنیم و در جام حذفی قهرمان شویم و در لیگ هم به جمع مدعیان بازگردیم.

 

عزت کرامت درباره پیوستن آندرانیک تیموریان به نفت گفت: از ته قلبم خوشحال شدم که بازیکن با افتخار و بزرگی مثل آقا آندو به نفت تهران آمد. آندو بازیکنی دوست داشتنی است و امروز هم خیلی گرم و صمیمانه به او خوشامد گفتیم و او هم به ما تبریک گفت و سورپرایز روز تولدم را پیوستن این بازیکن بزرگ و با اخلاق به تیم نفت تهران می‌دانم.


عزت کرامت درباره اینکه چه کسی امروز او را در روز تولدش کیک مالی کرده گفت: محمد دانشگر و حسین جعفری از بازیکنان جوان و همبازیانم در نفت در سال‌های اخیر این کار را کردند. به هر حال ما با جوان‌ها رابطه خوبی داریم و آنها نیز اینگونه تلافی می کنند.


عزت کرامت در پایان در مورد اینکه بازیکنان جوان نفت همواره از حمایت‌های او به عنوان کاپیتان به نیکی یاد می‌کنند گفت: این وظیفه من است که به عنوان بزرگتر هوای جوان‌ها را داشته باشم، آقای دایی هم روی این مسائل تاکید دارد و در تیم نفت بزرگترها هوای جوان‌ها را دارند و حوان‌ها نیز احترام بزرگترها را. بنده معتقدم زمینه و لازمه موفقیت یک تیم، رفاقت، صمیمیت و همدلی است که خدا را شکر این اتفاق به شکل کاملی در تیم نفت رخ داده است. حتی این رفاقت و همدلی بین مجموعه باشگاه و تیم نیز برقرار است. از همه سپاسگزارم و امیدوارم تیم نفت امسال با مدیریت بخش خصوصی و با مربیگری علی دایی و همت بچه‌ها به قهرمانی برسد. این آرزوی من است و ان‌شاالله محقق خواهد

دیدگاه‌ها