کد خبر : 1394055 | 20 بهمن 1395 ساعت 09:23 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب ناکامی السد در آزادی 

تکرار کابوس پنالتی برای ژاوی و رفقا در آسیا

رسانه های قطری ناکامی دو نماینده این کشور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را به صورت گسترده پوشش دادند و از حذف السد و الجیش به عنوان تراژدی بزرگ نام بردند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا دیروز در حالی برگزار شد که دو نماینده قطر مقابل رقبای سرشناس خود در ضربات پنالتی ناکام ماندند تا قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 با شوک بزرگی روبرو شود به خصوص بعد از حذف السد در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی تهران که برای دومین سال متوالی رقم می خورد.


ژاوی هرناندز و ستاره های میلیاردر السد در حالی مقابل استقلال بعد از ماراتن 120 دقیقه ای به تساوی بدون گل قناعت کردند که همچون فصل قبل با تراژدی پنالتی روبرو شده و از رسیدن به مرحله گروهی بازماندند درست مثل الجیش که به بنیادکار در ضربات پنالتی باخت تا قطر تنها دو نماینده در مرحله گروهی داشته باشد.


روزنامه الوطن در گزارش خود از ناکامی السد در تهران نوشت:« دوباره سفر به آسیا در همان ابتدای راه نیمه تمام ماند و ژاوی هم نتواست کاری برای این تیم مقابل رقیب سرسختی همچون استقلال پیش ببرد». 


روزنامه الشرق با این تیتر نوشت:« خداحافظی تلخ و زودهنگام با آسیا آن هم با ناکامی دوباره در ضربات پنالتی سرنوشتی بود که برای السد و همچنین الجیش نوشته شد تا شب ناامیدکننده ای برای فوتبال قطر رقم بخورد».


روزنامه الرایه با انتشار گزارشی از ورزشگاه آزادی و جمعیت حاضر در آن نوشت:« مسلما اگر السد می توانست از این جو جان سالم به در ببرد شب بزرگی در تاریخ فوتبال باشگاه و قطر ثبت می کرد اما کابوس پنالتی ها تکرار شد تا ژاوی همچنان در حسرت تجربه بازی های لیگ قهرمانان آسیا در کارنامه پرافتخارش باشد».


همچنین شبکه های تلویزیونی و ورزشی قطر هم شب گذشته با ویژه برنامه هایی در حضور کارشناسان این کشور به تحلیل دلایل ناکامی بزرگ تیم های باشگاهی این کشور در رقابت های آسیایی پرداختند از جمله الکاس، الجزیره اسپورت، قطراسپورت و ...

 

1179009

 

1179012

 

1179010

 

1179011

دیدگاه‌ها