کد خبر : 1394160 | 20 بهمن 1395 ساعت 15:00 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلی برای تست دادن نداشتم؛

بوگدان: می‌خواهم پیتر کراوچ لیگ ایران باشم

بوگدان مهاجم جدید سایپا که به دلیل فیزیک بدنی شباهات زیادی با پیتر کراوچ دارد، امیدوار است این تجربه جدید برایش موفقیت آمیز باشد.

بوگدان: می‌خواهم پیتر کراوچ لیگ ایران باشم

بوگدان میلیچ مهاجم بلند قامت مونته نگرویی تیم سایپا در مورد پیوستن به سایپا به خبرنگار "ورزش سه" گفت:  وقتی پیشنهاد از طرف ایران آمد، گفتند که این تیم ساختار و سازماندهی خوبی دارد؛ البته گفتند مربی باید اول شما را ببیند چون دوست ندارد از روی فیلم بازیکن انتخاب کند و باید در تمرینات حاضر شوی. من هم چون از خودم مطمئن بودم مشکلی نداشتم و 3،4 روز در تمرینات تیم در ایران شرکت کردم و خوشبختانه توانستم اعتماد ایشان را جلب کنم. امیدوارم بتوانم در بازی ها جواب اعتماد آقای فرکی را بدهم.


بوگدان با ابراز رضایت از برخورد گرم سایر بازیکنان ادامه داد: از وقتی به ایران آمدم سایر اعضای تیم برخورد خیلی گرمی با من داشتند؛ من در کشورهای کره، مالزی و اسپانیا فوتبال بازی کردم ولی در هیچ کدام از این کشورها این برخورد صمیمی را ندیدم.  خیلی خوب از من استقبال کردند و انگار چندین ماه است که در تیم هستم. کادر فنی و مربیان هم خیلی برخورد خوبی با من داشتند و امیدوارم بتوانم جواب محبت های آن ها را بدهم.


وی ادامه می دهد: البته وضعیت چمنی که داریم زیاد خوب نیست ولی امکانات و ساختار خوبی در باشگاه وجود دارد و امیدوارم بتوانم انتظارات کادر فنی را برآورده کنم.


مهاجم بلندقامت تیم سایپا در مورد تجربه های قبلی خود عنوان کرد: در  کی لیگ، اوساسونا، لیگ مالزی و کشور خودم مونته نگرو بازی کرده ام؛ خیلی دوست داشتم در ایران هم بازی کنم و امیدوارم این چالش جدید برای من و باشگاه موفقیت آمیز باشد.


 بوگدان 202 سانتی متری در مورد شباهت خودش به پیتر کراوچ مهاجم انگلیسی فوتبال دنیا گفت: بله با توجه به قد بلندی که دارم زیاد با کراوچ مقایسه می شوم، البته من وزن بیشتری نسبت به کراوچ دارم. کراوچ بازیکن بزرگی است و من هم امیدوارم بتوانم پیتر کراوچ فوتبال ایران باشم.

دیدگاه‌ها