کد خبر : 1394397 | 21 بهمن 1395 ساعت 16:57 | 73.5K بازدید | 0 دیدگاه

موفقیت بعد از 7 هفته ناکامی

نفت 2 ـ پیکان1؛ آندو برای دایی خوش قدم بود

نفت تهران با گل های مطهری و پراهیچ حریف سرسخت خود پیکان را شکست داد تا در جدول لیگ برتر صعودی3 پله ای داشته باشد.

نفت 2 ـ پیکان1؛ آندو برای دایی خوش قدم بود

به گزارش "ورزش سه"، دو گل نفت در این بازی توسط مطهری(25)، پراهیچ(57) به ثمر رساند و تک گل پیکان را بارانی (79) وارد دروازه نفت کرد. نفت با این برد 29 امتیازی شد و هم امتیاز با گسترش، استقلال خوزستان و پیکان در رده هشتم ایستاد. پیکان هم که می توانست جایگاه خود را در رده پنجم تثبیت کند با این شکست و با توجه به تفاضل گل صفر در رده هفتم قرار گرفته است.


نفت تهران- پیکان تهران؛ ساعت 15:30 ؛ ورزشگاه تختی تهران
داور: شاهین حاج بابایی – رحیم شاهین – محمد راهی – سعید رحیمی مقدم – ناظر: حسین عسکری.

اخطار: توحید غلامی(35) از نفت تهران

 

 

ترکیب نفت:

 

میلاد فراهانی،ایگور پراهیچ،فرید محمدی زاده، رضا علیاری(دقیقه 90 وحید حمدی نژاد) ،محمد دانشگر،اکبر صادقی، توحید غلامی(56 آندرانیک تیموریان) ،محمد قاضی،ارسلان مطهری(83 علیرضا عزت کرامت)،رضا اسدی و آرش رضاوند
سرمربی: علی دایی

 

ترکب پیکان:


رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیر حسین صادقی، علی حمودی، هایراپتیان، صادق بارانی، امیر حسین کریمی، مهدی شیری (69 سجاد آشوری)، ابوالفضل ابراهیمی، سیامک نعمتی و گادوین منشا.
سرمربی: مجید جلالی

 

 

شرح گل:

 


1-0 (نفت تهران): در دقیقه 27 شوت زیبای ارسلان مطهری از پشت محوطه جریمه، روی کار تیمی بازیکنان نفت و پاس آرش رضاوند در درون دروزاه پیکان قرار گرفت.

2-0(نفت تهران): در دقیقه 57 و درست یک دقیقه پس از ورود آندرانیک تیموریان به زمین مسابقه این بازیکن با تجربه و ملی پوش موفق شد با یک ارسال ایگور پراهیچ را در موقعیت گلزنی قرار دهد و این بازیکن هم گل دوم نفتی ها را مقابل شاگردان جلالی به ثمر رساند.

2-1(پیکان تهران): در دقیقه 79 محمدصادق بارانی هافبک تیم پیکان روی پاس شهریار مقانلو با یک شوت از پشت محوطه جریمه موفق به رساندن اختلاف دو تیم به حداقل شد.

 

 

1179309

 

 

شرح بازی :

 


نفت تهران که میزبانی دیدار را در ورزشگاه تختی تهران برعهده داشت، با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم پیکان به برتری رسید و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد.نیمه نخست دیدار دو تیم که درحضور تماشاگران اندکی برگزار شد،‌ کم افت و خیز بود و تنها اتفاق مهم این نیمه، گلزنی امیر ارسلان مطهری دردقیقه 25 برای تیم نفت تهران بود و درادامه خطر جدی دروازه های دو تیم را تهدید نکرد.در نیمه دوم شاگردان دایی بازهم به گل رسیدند و این بار ایگورپراهیچ در دقیقه 57 گلزنی کرد تا فاصله دو تیم دو برابر شود. اما پس ازاین گل باز هم توپ و بازی بیشتر درمیانه میدان در جریان بود.


در ادامه بازیکنان پیکان که به هیچ وجه از نتیجه این دیدار رضایت نداشتند با در اختیارگرفتن توپ و میدان با طراحی حملاتی منظم به روی دروازه حریف، صاحب موقعیت هایی برای گلزنی شدند که البته حاصلی برای این تیم دربرنداشت. اما تلاش آنان بدون نتیجه نماند و پیکان در دقیقه 79 با گلزنی محمد صادق بارانی یکی ازگل های خورده را جبران کرد، اما به دلیل اینکه این نتیجه تا پایان بازی پا برجا ماند این گل هیچ سودی برای پیکان نداشت و بازی با همان نتیجه 2 بر یک تمام شد.

 

 

 

دقایق حساس:

 

 

دقیقه 9: ضربه بازیکنان نفت از پشت محوطه جریمه ، با اختلاف از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 28: بلافاصله پس از گل تیم نفت تهران بازیکنان پیکان حمله خطرناکی انجام دادند ولی ضربه آن ها به دیرک دروازه میلاد فراهانی برخورد کرد.

دقیقه 44:حرکت بازیکنان نفت و ارسال بر روی دروازه پیکان توسط مدافعان این تیم برگشت داده شد.

دقیقه 54: ضربه سر بازیکنان پیکان از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 68: ضربه آکروباتیک مهاجمین پیکان توسط میلاد فراهانی دفع شد.

دقیقه 70: ضربه سر محمد قاضی روی ارسال رضا علیاری توسط رحمان احمدی دفع شد.

دقیقه 2+90: میلاد فراهانی با یک عکس‌العمل زیبا مانع از باز شدن دروازه نفت شد.

 

 

بهترین بازیکن:

 


میلاد فراهانی گلر تیم نفت تهران در این دیدار با چند واکنش تعیین کننده مانع از گلزنی پیکانی ها شد تا دایی سرمربی نفت تهران در کنفرانس خبری به تمجید از عملکرد او بپردازد.

 

 

1179314

 

اتفاق ویژه:

 

تیم نفت تهران نیم فصل اول را در شرایطی به پایان رساند که سومین تیم قدرتمند در دیدارهای خانگی شناخته شد. شاگردان دایی نیم فصل دوم را در ورزشگاه تختی با شکست برابر استقلال آغاز کردند و تا هفته هفتم موفق به کسب پیروزی در دیدارهای خانگی و خارج از خانه نشده بودند که این مهم برای آن ها رقم خورد.

 

 

حواشی:

 

*  بازیکن نفت تهران زودتر از پیکان در ورزشگاه حضور یافته بودند.
*  هوادار کمی از بازی امروز استقبال کرده بودند که حضور ماموران از تماشاگران بیشتر بود.
*  آندرانیک تیموریان وایمان مبعلی دوبازیکن مطرح روی نیمکت قرار دارند.
*  امیر حسین صادقی و علی حمودی به سمت علی دایی رفتند.
*  آندرانیک تیموریان ،احمد آل نعمه ،رحمان احمدی ومیلاد فراهانی هم به سمت مجید جلالی رفتند.

* در دقیقه 29 به دلیل مصدومیت غلامی بازی متوقف شده است.

* علی دایی توسط هواداران حاضر در ورزشگاه تختی مورد تشویق قرار گرفت و دایی هم به ابراز احساسات آن ها پاسخ داد.

* مربی بدنساز تیم پیکان در پایان نیمه اول به دلیل اعتراض شدید به تصمیمات داوری اخراج شد.

دیدگاه‌ها