کد خبر : 1394479 | 21 بهمن 1395 ساعت 18:54 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل من و سپاهان در مورد پول نبود؛

قائدی‌فر: فکر می‌کردم بازیکن حریف نیستم

سعید قائی فر بازیکن تیم ماشین سازی می گوید که در هیچ یک از سه گل تیمش خوشحالی نکرده است.

قائدی‌فر: فکر می‌کردم بازیکن حریف نیستم

به گزارش "ورزش سه"، سعید قائدی‌فربازیکن تیم ماشین سازی که در نیم فصل در لیست خروجی سپاهان قرار گرفت، امروز در ترکیب ماشین سازی به میدان رفت. این بازیکن در پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه همه بازیکنان در دیدار امروز خوب بازی کردند. ما به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم تا خود را از انتهای جدول جدا کنیم. بازی کاملاً دست ما بود و سه گل زدیم و می‌توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.


قائدی فر در مورد بازگشت به اصفهان عنوان کرد: 12 سال در باشگاه سپاهان بودم و خیلی برایم سخت بود که در مقابل تیمی که آن بزرگ شدم و نان و نمک آن باشگاه را خوردم بازی کنم. هواداران سپاهان همیشه به من لطف داشتند و هیچ وقت لطفشان را فراموش نمی‌کنم. امروز هم جو به گونه‌ای بود که فکر می‌کردم بازیکن حریف نیستم و بازیکن سپاهان هستم.


قائدی‌فر در مورد حس دوگانه‌ ناراحتی و خوشحالی‌اش بیان داشت: امروز در هیچ‌کدام از صحنه‌های گل تیمم شادی نکردم، چون با باشگاه سپاهان زندگی کرده‌ام و نباید هم شادی می‌کردم. لباس سپاهان را زیر پیراهنم پوشیده بودم و بعد از بازی هم پیراهنم را درآورم و به سمت تماشاگران رفتم. اگر گل هم می‌زدم همین کار می‌کردم تا همه بدانند من سپاهان و هواداران آن را دوست دارم و دلم می‌خواست در این تیم بمانم اما شرایط طوری شد که با باشگاه به توافق نرسیدم، در حالی که هیچ وقت حاشیه‌ای نداشتم و حتی حرف از پول نزدم.


وی اضافه کرد: می‌توانید از مسئولان باشگاه هم بپرسید که همیشه قرارداد خود را بدون اینکه بخوانم امضا می‌کردم. نمی‌خواهم خیلی از مسائل را بگویم و دعا می‌کنم سپاهان به روزهای اوجش برگردد.


قائدی‌فر در مورد اینکه گفته می‌شد از نظر مالی با سپاهان به توافق نرسیده است تصریح کرد: اینطور نیست. من اول فصل چند پیشنهاد مالی خوب از تیم‌های لیگ برتری داشتم ولی به خاطر هواداران سپاهان ماندم و وفاداری خودم را به باشگاه سپاهان ثابت کردم و یک نیم‌فصل در این تیم ماندم.


وی در پاسخ به این سوال که آیا از عبدالله ویسی ناراحت است گفت: نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم.

دیدگاه‌ها