کد خبر : 1394485 | 21 بهمن 1395 ساعت 19:03 | 255.2K بازدید | 0 دیدگاه

روز باورنکردنی و سنگین‌ترین شکست فصل؛

راز اشکهای دروازه‌بان جوان سپاهان

مهدی امینی گلر جوان تیم سپاهان در سنگین ترین شکست فصل زردپوشان طلایی به جای لی اولیویرا در چارچوب دروازه این تیم ایستاده بود؛ روزی که با اشک به پایان رسید.

راز اشکهای دروازه‌بان جوان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، شکست 3 بر صفر سپاهان مقابل ماشین سازی که پرافتخارترین تیم لیگ برتر به شمار می رود، چیزی نیست که به سادگی قابل هضم باشد. طلایی پوشان شهر اصفهان پس از سال ها تجربه قهرمانی های متعدد در فوتبال ایران، رسیدن به فینال آسیا و شرکت در جام باشگاه های جهان، 2 سال است که با شرایط عجیبی دست و پنجه نرم می کنند و نمی توانند به جایگاه مورد نظر خود دست یابند.


تیم سپاهان امروز در ورزشگاه نقش جهان میزبان ماشین سازی بود تا با پیروزی در این دیدار، امیدهای خود برای کسب سهمیه آسیایی را افزایش دهد؛ اما هدر رفتن پنالتی مسعود حسن زاده که در زدن سومین پنالتی خود پس از حضور در سپاهان ناکام ماند، همه چیز را به سود شاگردان مربی سابق سپاهان یعنی فرهاد کاظمی تغییر داد.

 

1179353


دو گل از حسین ابراهیمی و امین قاسمی‌نژاد سپاهان را در شرایط سختی قرار داد اما تا پیش از دریافت گل سوم بازیکنان سپاهان هنوز برای بازگشت به بازی امیدوار بودند؛ در ادامه به ثمر نشستن پنالتی پیام صادقیان، هم حاضرین در ورزشگاه و هم خود بازیکنان را متقاعد کرد که تنها معجزه می تواند این تیم را به بازی برگرداند.


مهدی امینی گلر جوان تیم سپاهان در دومین دیدار پیاپی به جای لی اولیویرا سنگربان برزیلی سپاهان که گفته می شود با مصدومیت روبرو است، در چارچوب دروازه قرار گرفت تا پس از شکست برابر نفت تهران در جام حذفی، دومین روز تلخ خود در نقش جهان را تجربه کند. تجربه ای که با سنگین ترین شکست فصل و جاری شدن اشک هایش به پایان رسید.

 

1179354


اینها در شرایطی است که عبدالله ویسی سرمربی سپاهان قهرمانی فصل گذشته خود را مدیون عملکرد خوب ده خسوس است؛ در عین حال نمی توان از مهدی امینی 20 ساله که روزهای ابتدایی خودش در فوتبال حرفه ای را پشت سر می گذارد، بیش از این انتظار داشت. امینی در دیدار برابر آلومینیوم اراک با مهار ضربه پنالتی بازیکن حریف در دقایق پایانی، موجبات حضور سپاهان در مرحله بعدی را فراهم کرد و پشت سر گذاشتن این روزهای سخت می تواند او را برای دیدارهای بزرگ و حساس آینده آماده کند.

 

 

(عکس ها از: شهرام شریفی)

دیدگاه‌ها