کد خبر : 1394659 | 22 بهمن 1395 ساعت 16:08 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

این بردها باید ادامه دار باشد 

نظامی‌پور: هرکسی جای من بود گل می‌زد

صبا با پیروزی مقابل سیاه جامگان به دومین پیروزی رسید، آنها توانستند با کسب این 3 امتیاز به رتبه چهاردهم جدول بروند و از منطقه خطر سقوط دور شوند.

نظامی‌پور: هرکسی جای من بود گل می‌زد 

به گزارش "ورزش سه"، امید نظامی پور درباره نتیجه بازی با سیاه جامگان گفت: این بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی بود که توانستیم با پیروزی در آن 3 امتیاز شیرین به دست بیاوریم و رتبه مان را در جدول تغییر دهیم. کل تیم در رسیدن به این پیروزی نقش داشتند و من هم سهمی کوچک با گلزنی ام ایفا کردم که البته آن هم حاصل زحمات هم تیمی هایم بود. شاید هر کس دیگری هم در آن موقعیت قرار داشت می توانست آن توپ را به گل تبدیل کند اما خب این موقعیت نصیب من شد. 


وی در ادامه افزود: معتقدم در دیدارهای گذشته هم صبا مستحق باخت نبود به طور مثال اگر در بازی با پرسپولیس گل صحیح ما گرفته می شد و آن اتفاقات در ادامه رقم نمی خورد نتیجه طور دیگری می شد اما خب در ازای آن دو هفته ای است که خوب نتیجه می گیریم و امیدوارم این پیروزی ها ادامه دار باشد و ما به طور کامل از منطقه خطر سقوط دور شویم که خب در حال حاضر با کسب این دو پیروزی خدا را شکر از این ناحیه دور شده ایم. امیدوارم همین طور روی دور برد قرار بگیریم تا کارنامه خوبی برای صبا رقم بزنیم.


او عامل گلی که دریافت کردند را خستگی و دوندگی بچه ها می داند: نمی توان گفت عدم تمرکز بچه ها عامل گل خوردن صبا شد بلکه من می گویم خستگی و دوندگی زیاد در این بازی عاملی شد تا حریف به ما گل بزند که خدا را شکر در ادامه مهرداد بایرامی توانست آن را جبران کند و ما پیروز از میدان خارج شویم. 


مدافع صبا بازی ها آینده شان را هم یک بازی 6 امتیاز دیگر می داند و می گوید: سایپا هم به مانند صبا تیمی ریشه دار است و نفرات خوبی در این تیم بازی می کنند، بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت و مطمئنا این بازی هم به مانند دیدار با سیاه جامگان یک بازی 6 امتیازی است اما طبیعتا ما برای کسب پیروزی به مصاف آنها خواهیم رفت. خوشحالی تیم صبا بعد از پیروزی با سیاه جامگان 24 ساعته خواهد بود و از فردا به فکر بازی هفته آینده هستیم و یک هفته آتی را سخت تمرین خواهیم کرد تا دست پر از میدان بیرون بیاییم.


او درباره گلزنی اش در این بازی خاطرنشان کرد: گلزنی یک مدافع به طور قطع از به ثمر رساندن گل مهاجم لذتبخش تر است اما عملکرد یک مدافع با حفاظت از محوطه جریمه و گل نخوردن تیمش مشخص می شود اما اگر یک دفاع موقعیت گلزنی داشت باید از این موقعیت هم استفاده کند تا تیمش را رو به جلو ببرد، من در این دیدار به کمک دوستانم گلزنی کردم و اگر در ادامه رقابت های تیمم باز هم بتوانم گلزنی خواهم کرد اگرچه پستم دفاع از دروازه تیم است. باید این را هم بگویم که گلزنی ام در این بازی حاصل دعاهای پدر و مادرم بوده و این گل را به آنها تقدیم می کنم.

دیدگاه‌ها