کد خبر : 1394674 | 22 بهمن 1395 ساعت 16:56 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

تونی اولیویرا: با هیچ رسانه و فردی مصاحبه‌ای انجام ندادم

تراکتور از کسر 6 امتیاز فرار کرد!

در پی توافق سرمربی سابق پرتغالی تراکتورسازی با این باشگاه کسر امتیاز از تیم تبریزی منتفی شد.

تراکتور از کسر 6 امتیاز فرار کرد!

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از محرومیتی که برای تراکتورسازی از نقل و انتقال در دو پنجره زمستانی در نظر گرفته شد و این مشکل ضربه بزرگی به تیم تحت امر امیر قلعه نویی زد، نگرانی‌ها بابت پرونده دوم خارجی‌های این باشگاه بیشتر شد. محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات بابت شکایت حمزه یونس اتفاق افتاد اما او تنها خارجی نیست که از تراکتورسازی شکایت کرده است. دومین پرونده مهم خارجی های سابق تراکتورسازی مربوط به شکایت تونی اولیویرا، سرمربی سابق این تیم بود. مربی پرتغالی که در 3 دوره هدایت این تیم را برعهده داشت، بابت مطالباتش شکایت کرده بود و اگر تا قبل از تاریخ مورد نظر فیفا (23 بهمن) توافق انجام نمی‌شد، این تیم با کسر 6 امتیاز مواجه می‌شد. مسئولان تراکتورسازی اما برای جلوگیری از این اتفاق زود دست به کار شدند و به نظر می‌رسد نتیجه هم گرفتند.


روز پنجشنبه باشگاه تراکتورسازی خبری مبنی بر توافق با تونی اولیویرا را روی خروجی سایت خود قرار داد و مصاحبه‌ای را به نقل از این مربی منتشر کرد که تونی در آن گفته بود که بعد از تماس قلعه‌نویی تصمیم به توافق با تراکتور گرفته است. با اینکه اصل خبر توافق درست است اما تونی اولیویرا انجام هر گونه مصاحبه را تکذیب کرد.


تونی که بارها نشان داده تنها راه ارتباطی‌اش با ایرانی‌ها اینستاگرام است، بیانیه‌ای کوتاه در این خصوص منتشر کرد. او در این بیانیه نوشت:


«در پی انتشار اخباری در ایران درباره توافقم با تراکتورسازی لازم است چند نکته را یادآوری کنم:


1-من به هیچ عنوان با هیچ رسانه‌ای و هیچ فردی مصاحبه‌ و گفت‌وگویی انجام ندادم.
2- حقیقت ماجرا این است که من بعد از 4 سال با تراکتورسازی بر سر مسائل مالی به توافق رسیدم.
3- این کار را ابتدا به خاطر خودم و سپس به خاطر مردم تبریز، باشگاه تراکتورسازی و طرفدارانش انجام دادم.
4- از این پس به تشویق تیم تراکتورسازی و خوشحالی بعد از پیروزی‌ها و تمام عناوینی که در تراکتورسازی به دست خواهد آمد، ادامه می‌دهم.


فقط خدا می‌تواند بین ما قضاوت کند.»

 

1179520

 


اظهارات تونی اولیویرا نشان می‌دهد که یک خطر بزرگ از سر تراکتورسازی گذشته است. او در بیانیه اخیر سعی کرده محبوبیتش میان هواداران فوتبال تبریز و تراکتورسازی را حفظ کند و به نظر می‌رسد توافق با این باشگاه بر سر مسائل مالی نیز از این جنبه بهتر قابل بحث است.

دیدگاه‌ها