کد خبر : 1394682 | 22 بهمن 1395 ساعت 17:17 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین سازی جزو سقوط کنندگان نخواهد بود

اسلامی: داور هشدار داد بیرون نیایم!

ماشین سازی بعد از 20 هفته توانست با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان باشد.

اسلامی: داور هشدار داد بیرون نیایم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی اسلامی درباره پنالتی سپاهان و گل نشدن آن گفت: آن خطا به اعتقاد من اصلا پنالتی نبود، شما اگر بازی های ماشین سازی را در طول فصل دیده باشید، خطاهایی به این شکل بلکه شدیدتر روی بازیکنان ما در مقابل حریفان زیاد رخ داده منتها هیچ کدام پنالتی اعلام نشده اما ما به نظرات داوران احترام گذاشتیم و هیچ اعتراضی نکرده ایم.


وی در ادامه گفت: پیش از سوت داور برای به ثمر رساندن پنالتی آقای حیدری به سمت من آمد و هشدارهای لازم را برای خروج از دروازه داد. این صحبت ها درست نیست، هر دروازه بان به صورت طبیعی احتمال دارد چند قدمی به سمت بیرون حرکت داشته باشد ولی اینکه می گویند به طور کامل خروج داشته ام را قبول ندارم.


او در  پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه "اگر سپاهان پنالتی اش را گل می کرد شاید پیروز نمی شدید" می گوید: از اینکه آن توپ گل نشد، خوشحالم. البته شاید هم با گل شدن آن پنالتی نتیجه تغییر می کرد؛ اما ما با هدف کسب نتیجه به اصفهان رفته بودیم که خدا را شکر دست پر هم برگشتیم. باز هم به مانند قبل به هوادارانمان این امید را می دهیم که ماشین سازی جزو سقوط کنندگان نخواهد بود و تا روز آخر برای بقا خواهیم جنگید.  

 

1179541

 


گلر ماشین سازی نتایجی که تا به اینجا کسب شده را حق تیمش ندانست و گفت: از اینکه توانستیم با به ثمر رساندن 3 گل از سد حریف گذر کنیم خوشحالیم ما در دیدارهای گذشته هم می توانستیم نتیجه را به سود خود تغییر دهیم که اتفاقات مختلف دست به دست هم داد تا ما نتوانیم از حریفانمان امتیازی کسب کنیم. شرایط تیمی و بچه های تیم ماشین سازی خیلی خوب هستند ما حتی از لحاظ روحی- روانی شرایطمان به نسبت سایر تیم های بالانشین بهتر است و بازی خوبی را مقابل حریفان به نمایش می گذاریم اما در بازی با گسترش به اشتباهات داوری و اتفاقات آن بازی باختیم و در بازی با استقلال هم خوب بازی کردیم و شرایط آب و هوایی بد، گل هایی که یکی از آنها آفساید و دیگری خطا بود کمک کرد تا حریف با آن نتیجه تبریز را ترک کنند.


اسلامی در خصوص بازی هفته آینده شان با نفت خاطرنشان کرد: بازی با نفت آن هم در تبریز برای ما یک بازی مهم است و آن دیدار هم شرایط خاص خودش را دارد، این بازی هم برای ما حکم فینال را دارد و ما نمی خواهیم بازنده میدان باشیم. ما تمام تلاشمان را می کنیم که با سربلندی از زمین بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها