کد خبر : 1394715 | 22 بهمن 1395 ساعت 10:08 | 137.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاورهای گمراه‌کننده‌ در‌ پرسپولیس(گزارش‌تصویری)

برانکو ایوانکوویچ امروز آخرین تمرین تاکتیکی تیمش پیش از جدال هشتاد و چهارم دربی را برگزار کرد.

کاورهای گمراه‌کننده‌ در‌ پرسپولیس(گزارش‌تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرسپولیس که با رکوردی مناسب در استقلال تیمش را مهیای جدال دربی هشتاد و چهارم می‌کند، امروز آخرین تمرین تاکتیکی سرخپوشان را برگزار کرد.


در ادامه نگاهی می‌اندازیم به تمرین این تیم که این بار با کاورهایی گنگ، فرصت پیش بینی در خصوص ترکیب اصلی را از مخاطب گرفته است.


بیرانوند؛ کوه انگیزه
جدال برابر استقلال از یک سو و تقابل با علیرضا منصوریان از سمت دیگر باعث شده تا بیرانوند از انگیزه فوق العاده ای برای این جدال برخوردار باشد. بیرانوند که در دیدار رفت عملکرد مناسبی از خود به جا گذاشته، در تمرین امروز نیز از نظر روحی و روانی با انگیزه بالا به دنبال تداوم بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر جابر انصاری، علی قربانی، امید ابراهیمی و کاوه رضایی به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های گلزنی حریف است.

 

1179570

 

سیدجلال حسینی؛ کاپیتان هست
کاپیتان پرسپولیسی‌ها که در این فصل توانسته اعتماد تمام بازیکنان تیمش را به خود جلب کند، به عنوان باتجربه‌ترین عضو ترکیب این تیم در دیدارهای اخیر تلاش داشته تا پتانسیل آنها را در مسیر موفقیت تیم به کار بگیرد. سیدجلال حسینی نیز یکی از مردان ثابت برانکو ایوانکوویچ برابر مهدی رحمتی خواهد بود که در مراسم ابتدایی بازی با بازوبند حضور خواهد داشت.

 

1179571

 

محمد انصاری؛ بازگشت اعتماد بنفس
مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس که توانسته بود با اعتمادبنفس بالای خود، چشم‌ها را به خود خیره کند، در این فصل از سوی برانکو ایوانکوویچ در پست مدافع میانی به کار گرفته شد. هر چند هفته‌های ابتدایی برای او سخت و پر از استرس دنبال شد اما او اکنون با تجربه‌ بالا در این پست یکی از امن‌ترین نقاط سرخپوشان را در کنار سیدجلال حسینی ساخته است.

 

1179572

 

حسین ماهینی؛ آچار فرانسه این بار کجا؟
حسین ماهینی در بازگشت به پرسپولیس یکی از بهترین فصول فوتبالی خود را به نمایش گذاشته است. مدافعی که تا به امروز و با گذشت 20 هفته از لیگ در هر 4 نقطه خط دفاعی برای این تیم به میدان رفته و اکنون نیز زمزمه حضورش در پست هافبک دفاعی وجود دارد. جایی که امروز کمال کامیابی نیای غایب با حسرت به او نگاه می‌کند و از اتفاقات دیدار تراکتورسازی پشیمان است. این شاید نقطه کلیدی بازی روز یکشنبه باشد و باید دید ماهینی این بار به عنوان آچار فرانسه در کدام پست به بازی گرفته خواهد شد.

 

1179573

 

محسن ربیع خواه؛ بازگشت معمولی؟
خرید ابتدای فصل پرسپولیس به عنوان هافبک دفاعی در ادامه به گزینه اصلی دفاع چپ این تیم تبدیل شد تا علیرغم روند مثبت سرخپوشان به نقطه‌ای برای اعتراض به این تیم تبدیل شود. کندی حرکتی و عدم حضور در فاز تهاجمی باعث شد تا فاصله او با دیگر عناصر این تیم کاملا به چشم بیاید و از اعتمادبه نفس لازم در ترکیب این تیم نیز به دور باشد. با این حال او با مصدومیت خود در دیدارهای اخیر این تیم آنها را کاملا از دفاع چپ دچار فقر بزرگی کرد تا چالش بزرگی برای برانکو ایوانکوویچ رقم بخورد. بازگشت محسن ربیع خواه به تمرینات گروهی و پا به توپ شدن او که این روزها در ژانر نقی معمولی سریال پایتخت در تمرینات به بزله گویی مشغول است، می‌تواند احتمال تجربه دومین دربی او را بالا ببرد.

 

1179574

 

کمال کامیابی نیا؛ حسرت دوباره
یک گام عقب‌تر می‌توانست او را از خطر محرومیت دور کند  تا در دربی سرنوشت‌ساز تیمش در میانه میدان حضور یابد. کامیابی نیا که با توجه به درگیری با فرزاد حاتمی دو دیدار آتی تیمش را از دست داده، فصل گذشته مجبور شد دربی جذاب و پیروزی بخش تیمش برابر استقلال را دور از ترکیب و محروم باشد. این بار نیز او این فرصت بزرگ برای شیرین کردن وعده قهرمانی تیمش را از دست داده و با گرمکن تیمی به مهیا کردن هم‌تیمی‌هایش در تمرین گروهی مشغول است و امیدوار است آنها بار دیگر با خاطره‌ای فوق العاده دربی را خاتمه دهند.

 

1179575

 

محسن مسلمان؛ مهندس در سودای اولین گل
فصل گذشته نیز بدون گل زده و با عملکردی فوق العاده به کار خود ادامه می‌داد که یک از خودگذشتگی در دربی از سوی مهدی طارمی باعث شد تا گلزن دربی نیز لقب گیرد. او که اکنون با عملکرد فوق‌العاده‌اش به مهندس سرخپوشان معروف شده است بار دیگر سودای گلزنی دارد. مسلمان نیز علیرغم پوشیدن لباس گرمکن تیم از چهره‌های اصلی دربی خواهد بود، خصوصا اینکه طارمی به دنبال آقای گلی است و این زوج مخوف سرخپوشان نقشه‌های فراوانی در ذهن دارند.

 

1179576

 

سروش رفیعی؛ مرد بازی‌های بزرگ
رفیعی در دیدار برابر تراکتورسازی نشان داد که توانایی اینکه مرد بازی‌های بزرگ لقب گیرد را داراست. رفیعی که دوستی دیرینه‌ای با مهدی رحمتی دارد، سابقه گلزنی برابر این تیم را نیز در کارنامه دارد و یکی از گل‌های زیبای خود را برابر استقلال و مهدی رحمتی ثبت کرده است. او نیز در این تمرین با گرمکن تیم به بازی پرداخت نیز مطمئنا در پلان تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ در دربی هشتاد و چهارم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

1179577

 

مهدی طارمی؛ مدعی شادی گل جدید
آقای گل پرسپولیس با استپ دیگر مدعیان آقای گلی اکنون شانس خود را برای رسیدن به آنها بالا می‌بیند و در سودای گلزنی مجدد برای استقلال است. آخرین دبل دربی به نام او ثبت شده و این در حالی است که شانس هت تریک نیز دارا بود. با این حال او در آخرین مصاحبه‌اش مدعی شد که به دنبال ثبت دبل دیگری است تا نماد چهار را به نمایش بگذارد و این اتفاق تنها او را راضی خواهد کرد. طارمی در دربی‌هایی که به میدان رفته چهره ویژه آن لقب گرفته و در این بازی هم باید در انتظار ثبت موقعیت‌های آقای گل سرخ‌ها بود.

 

1179578

 

فرشاد احمدزاده؛ شماره‌ی 10 همه کاره
احمدزاده این روزها به عنوان مرد همه کاره‌ی سرخپوشان شناخته می‌شود. بمب انگیزه و شوخی در تمرینات، در دیدارهای اخیر نیز توانسته عملکرد مثبتی از خود به جا بگذارد و برابر تراکتورسازی نیز در سمت چپ دفاعی روز  پرفروغی را پشت سر گذاشت. او در تمرین امروز نیز با کاور زرد اینگونه به شادی پرداخت و خبر از گلزنی‌اش داد. اتفاقی که می‌تواند خبر از فاصله گرفتن او از خط دفاعی بدهد و حضور مجددش در جمع هافبک‌ها.

 

1179579

 

همه مردان تاثیرگذار در یک قاب
محسن مسلمان، وحید امیری و سروش رفیعی که مسیرهای مختلف هجومی سرخپوشان را تشکیل می‌دهند با دو رنگ کاور متفاوت از سفید و زرد ظاهر شده اند.  این اتفاق باعث می‌شود تا گمانه‌زنی در خصوص ترکیب اصلی این تیم نیز با ابهام فراوان مواجه شود. خصوصا اینکه در کنار آنها محمد انصاری با شماره 15 معروفش با گرمکن سرمه‌ای رسمی تیم حضور دارد و کمی دورتر رامین رضاییان باانگیزه با کاور سفید و سیدجلال حسینی هم با بدون کاور و با گرمکن تیم. نفرات دفاعی اکنون طبق این رنگ‌بندی‌ها با گرمکن در تمرین حضور یافته‌اند و هافبک‌ها سفید و مهاجمان زرد. هرچند این پیش بینی نمی‌تواند تمام اتفاقات تمرین امروز تلقی شود، چرا که عکس بعدی این فرضیه را باطل می‌کند و این بار رضاییان با گرمکن سرمه‌ای تیم در تقابل با صادق محرمی زردپوش و کمی دورتر فرشاد احمدزاده نیز با کاور زرد قرار گرفته اند.

 

1179561

 

سرگیجه تمام نمی‌شود
این بخش از تمرین زیر نظر مارکو صورت گرفت؛ جایی که بار دیگر رنگ‌بندی کاورها به گونه‌ای دیگر نمایش داده می‌شود. علی علیپور، پریمیوف، احسان علوان زاده و رضا کرملاچعب به عنوان نفرات هجومی که البته شانس کمی برای حضور در ترکیب دارند کاور زرد به تن کرده‌اند و پل یانسکی و ربیع خواه  دفاعی با کاور سفید و سروش رفیعی و مسلمان به عنوان بازیکنان خط میانی نیز با گرمکن تیمی. این اتفاق مسلما سرگیجه‌های تمام نشدنی تمرین امروز است.

 

1179580

 

رنگ قرمز هم وارد می‌شود
آخرین عکس‌های تمرین امروز سرخپوشان رنگ قرمز هم به خود گرفت تا 5 رنگ تمرین تاکتیکی امروز تکمیل شود. سامان نریمان جهان که به عنوان بازیکن ذخیره دربی شناخته می‌شود، با پیراهن اصلی تیم و به رنگ قرمز در کنار حامد آقایی با کاور سفید جدال مهاجم سرخپوش و مدافع سفیدپوش را به نمایش گذاشتند.

 

1179560

 

اوکراینی‌ها چیزی از دربی می‌دانند؟
حلقه مفقوده دربی بازیکنان اوکراینی پرسپولیس هستند؛ آنها نیز به بازی بزرگ دعوت می‌شوند؟ برانکو ایوانکوویچ در دیدار رفت برای لحظاتی به پریمیوف فرصت داد و او گل آفساید این تیم را به نام خود کرد. او در تمرین امروز نیز با کاور زرد که دیگر مهاجمان به تن کرده بودند در کنار پل یانسکی سفیدپوش در خط دفاعی به تمرین پرداخت و شاید بی‌خیالترین بازیکنان نسبت به دربی بزرگ ایران قلمداد شوند. در این تصویر هم نفرات تدافعی تیم کاور سفید بر تن کرده اند.

 

1179581

 

 

سرخپوشان روی نیمکت
در عکس‌های تمرین امروز سامان نریمان جهان، حمید طاهرخانی، علی علیپور، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی پیراهن قرمز نیز بر تن کردند. اگر شما وجه اشتراکی بین این بازیکنان برای پوشیدن این رنگ پیراهن می‌دانید برای ما بنویسید.

 

1179582

 

1179583

دیدگاه‌ها