کد خبر : 1394822 | 23 بهمن 1395 ساعت 12:38 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرشاد احمدزاده دفاع چپ می‌ماند؟

در آخرین بازی پرسپولیس فرشاد احمدزاده در دفاع چپ ارایه گر بازی خوبی در برابر تراکتورسازی بود. با این حال این سوال وجود دارد که آیا فرشاد در دربی هم مدافع چپ می ماند؟

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد پاسخ این سوال مثبت باشد چرا که نیت برانکو در دربی 84 استفاده از حسین ماهینی در پست هافبک دفاعی به جای کمال کامیابی نیا است و طبیعتا چاره ای باقی نمی ماند که از فرشاد احمد زاده در پست دفاع چپ استفاده کند. مضاف بر اینکه بازی فرشاد در این پست به سود پرسپولیس است. او با توجه به سرعت خوبی که دارد می تواند سد خوبی در برابر نفوذهای خسرو حیدری و هم چنین سانتر هایش ایجاد کند، از همه مهمتر می تواند با استفاده از فاکتور سرعت آغاز گر حملات خوبی برای تیم پرسپولیس باشد. 

 

1179579


شاید تنها نکته نگران کننده در مورد بازی فرشاد احمد زاده در دفاع چپ خالی شدن فضای بازی او در زمان حمله پرسپولیس باشد. به این دلیل که فرشاد مهره تهاجمی است و زمانی که توپ می گیرد حتی در پست دفاع چپ ناخودآگاه و به صورت اتوماتیک وار به حمله فکر می کند در حالی که وظیفه اصلی او در این پست دفاع کردن است و حمله در اولویت بعدی قرار دارد. 


فرشاد احمد زاده اگر بتواند از نظر ذهنی با خود کنار بیاید که مدافع چپ بر خلاف بال چپ ابتدا باید به دفاع فکر کند و بعد حمله می تواند یکی از خوب های دربی لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها