کد خبر : 1394838 | 23 بهمن 1395 ساعت 13:17 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از گل دربی 42 در دل هواداران جا گرفتم؛

بزیک: استقلال شانس برد ندارد

ادموند بزیک ستاره سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است که در این دیدار هر بازیکنی که تمرکز و درک بالای تیمی داشته باشد می تواند ستاره میدان شود.

ادموند بزیک بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس که در دربی چهل و دوم موفق شد با گلزنی در دقیقه 87 به 7 سال شکست ناپذیری استقلال خاتمه دهد در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دربی هشتاد و چهار پایتخت صحبت کرده است.


ادموند بزیک در خصوص شرایط خوب دو تیم پیش از آغاز این دیدار گفت: دو تیم در این دیدار شرایط خوبی دارند. فکر می کنم پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی و طراواتی که داشته برای پیروزی به بازی می آید. فارغ از جایگاه دو تیم این بازی همیشه حساس است؛ نباید فکر کنیم چون دو تیم شرایط خوبی دارند برای پیروزی شانس مساوی وجود دارد. به نظرم شانس پرسپولیس برای بردن در این دیدار بیشتر است، چون این تیم به هماهنگی خاصی رسیده و بازیکنان به خوبی تاکتیک های برانکو را در زمین اجرا می کنند.


بزیک در پاسخ به اینکه با توجه به بازی های خوب استقلال در چند دیدار اخیر شانس این تیم برای پیروزی را چقدر می داند، اظهار داشت: تیم استقلال به نسبت نیم فصل اول بهتر شده؛ در لیگ هم نمی توان هیچ چیز را پیش بینی کرد؛ شما دیدید که تیم ماشین سازی تیم سپاهان را در نقش جهان با 3 گل شکست داد ولی در مجموع بعید می دانم که استقلال در این بازی شانس پیروزی داشته باشد.


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد ستاره احتمالی دو تیم در این دیدار عنوان کرد: هر کسی بتواند تمرکز و درک تیمی بالایی داشته باشد، می تواند ستاره این دیدار لقب بگیرد. ممکن است این بازیکن کسی باشد که هیچ کس فکرش را هم نمی کند. خیلی دوست ندارم اسمی از بازیکنی بیاورم چون در 20 بازی قبلی پرسپولیس که دیده ام، کار تیمی آن ها خیلی خوب بوده و به وجود یک یا دو نفر بستگی ندارد. وقتی دفاع خوبی دارید و خیالتان راحت است، در حمله می توانید با خیال راحت به فکر گلزنی باشید و این موضوع به طور کامل در پرسپولیس وجود دارد.


ادموند بزیک در پایان در مورد گل خودش در دربی 42 که به رکورد شکست ناپذیری استقلال پایان داد و پس از 7 سال باعث پیروزی پرسپولیس شد، گفت: در مورد این گل بارها صحبت کرده ام؛ به هر حال در هر جای دنیا باشید گل زدن در دربی حس خاصی دارد. فکر می کنم خدا من را خیلی دوست داشت. زدن آن گل در دقیقه های آخر بازی حال و هوای خاصی داشت ولی بعد از آن گل در دل هواداران پرسپولیس جا گرفتم.

 

1179664

دیدگاه‌ها