کد خبر : 1394892 | 23 بهمن 1395 ساعت 16:16 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاوه خطر 90 دقیقه‌ای برای بیرانوند

رضایی در دربی برگشت امید زیادی دارد تا بتواند طلسم دروازه بیرانوند در بازی های گذشته را بشکند.

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی در دربی هشتاد و سوم برای اولین بار حضور در این بازی بزرگ را تجربه کرد. استقلال در دربی رفت سه موقعیت گلزنی روی دروازه بیرانوند خلق کرد که در هر سه صحنه، کاوه رضایی نقش اول حملات آبی ها بود.


رضایی در ابتدای بازی با یک شلیک از راه دور دروازه بیرانوند را تهدید کرد و در ابتدای نیمه دوم نیز یک فرصت بسیار خوب را در موقعیت تک به تک برای خود ایجاد کرد اما این موقعیت با واکنش دروازه بان سرخها تبدیل به گل نشد. آخرین موقعیت خوب رضایی در حوالی دقیقه 80 ایجاد شد و ضربه سر این بازیکن با فاصله اندکی به بیرون رفت، تا سه حسرت برای رضایی از دربی هشتاد و سوم باقی بماند.


کاوه اما در نیم فصل دوم بازیکنی متفاوت برای استقلال بوده و در اکثر گلهای این تیم نقش داشته و البته که گزینه اول منصوریان برای خط حمله و گلزنی به شمار می رود. مهاجم شماره 9 استقلال امیدوار است طلسم گل نزدن او در دربی روز یکشنبه شکسته شود و این بازیکن بتواند موقعیت های احتمالی خود برابر بیرانوند را تبدیل به گل کند. رضایی البته برابر خط دفاعی پرسپولیس که در 6 بازی گذشته گلی دریافت نکرده کار بسیار سختی دارد اما سخت کوشی و هوش بالای این بازیکن، مطمئنا تهدیدی جدی برای خط دفاع پرسپولیس به شمار می رود. یکشنبه چشم منصوریان و هواداران استقلال بیش از هر بازیکنی به ساق های رضایی است و این بازیکن می تواند با گلزنی در دربی، فصل درخشان خود را تکمیل کند.

 

1179702


عکس رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها