کد خبر : 1394973 | 23 بهمن 1395 ساعت 20:11 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

مقایسه میانگین قدی سرخابی ها در آستانه دربی 84؛

فیل و فنجان های دربی 84 (گزارش ویژه)

دو تیم استقلال و پرسپولیس در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که لئاندرو پادوانی بلندقامت ترین بازیکن و سامان نریمان جهان کوتاه قامت ترین است.

فیل و فنجان های دربی 84 (گزارش ویژه)

 

به گزارش "ورزش سه" دیدار پرسپولیس و استقلال ظهر روز یکشنبه برگزار خواهد شد تا تکلیف دربی 84 پایتخت نیز مشخص شود. تیم پرسپولیس لیگ شانزدهم و به خصوص نیم فصل دوم را رویایی شروع کرده و تا دیدار برابر استقلال موفق به حفظ این روند صعودی شده است و در سوی مقابل نیز شاگردان منصوریان علیرغم شروع ناامید کننده در نیم فصل اول، با شروع نیم فصل دوم نتیجه های بسیار خوبی گرفتند و پیروزی برابر السد و راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان به آنها کمک کرده تا با انرژی و روحیه بالایی به دربی تهران برسند.


هر دو تیم در طول فصل با شیوه های مختلفی به گل رسیده اند و در آستانه دربی 84 نگاهی به میانگین قامت بازیکنان دو تیم در خطوط سه گانه و البته خط دروازه داشته ایم.


گفتنی است در این لیست بازیکنانی مورد بررسی قرار گرفته اند که احتمال حضور آنها در دربی وجود دارد.


خط دروازه؛
علیرضا بیرانوند گلر سرخپوشان تهرانی با قامت 196 سانتی متری در چارچوب دروازه‌ی سرخ ها قرار خواهد گرفت و در مقابل مهدی رحمتی گلر آبی پوشان 189 سانتی متر بلندی قامت دارد.


خط دفاعی استقلال در مقابل خط حمله پرسپولیس؛
میانگین بلندی قامت بازیکنان خط دفاعی استقلال 184.8 سانتی متر است که باید در مقابل خط حمله 183.6 سانتی متری پرسپولیس، از چارچوب دروازه مهدی رحمتی دفاع کنند. البته حضور پادوانی با 197 سانتی متر که بلندقامت ترین بازیکن میدان خواهد بود، برتری محسوسی برای آبی‌های تهران در مقابل پرسپولیسی ایجاد خواهد کرد که بلندقامت ترین و البته خطرناک ترین مهاجم آن ها مهدی طارمی، 187 سانتی متر است.


خط دفاعی پرسپولیس در مقابل خط حمله استقلال؛
میانگین قد بازیکنان خط دفاعی تیم پرسپولیس به 181.6 سانتی متر می رسد و آن ها باید در مقابل خط حمله استقلال قرار بگیرند که با 181.6 سانتی متر، شرایط مشابهی را برای دو تیم در دو پست مختلف رقم می زند. البته حضور علی قربانی با 190 سانتی متر خطر بزرگی برای خط دفاعی پرسپولیس به شمار می رود؛ ضمن اینکه تیم استقلال در خط حمله جابر انصاری 171 سانتی متری را در اختیار دارد تا در کنار کاوه رضایی 185 سانتی متری، تنوع خوبی از این حیث برای طراحی حملات خود از هوا و زمین داشته باشند.


خط هافبک سرخابی‌ها در تقابل با هم؛
میانگین قامت خط میانی تیم علیرضا منصوریان 174.2 سانتی متر است و در مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ با میانگین 176 سانتی متر، 2 سانتی متر از رقیب دیرینه بلندتر به شمار می روند. این آمار نشان می دهد که شاید در بازی فردا کمتر شاهد نبرد بازیکنان در هوا باشیم و درگیری های بازیکنان در میانه میدان بیشتر روی زمین خواهد بود، چرا که بازیکنان تعیین کننده هر دو تیم در خط میانی، چندان قامت بلندی ندارند.


لازم به ذکر است که در دربی 84 سامان نریمان جهان از تیم پرسپولیس با 165 سانتی متر می تواند کوتاه قامت‌ترین بازیکن میدان لقب گیرد و در سوی مقابل لئاندرو پادوانی با 197 سانتی متر بلندقامت ترین بازیکن میدان.

دیدگاه‌ها